Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig liker jeg veldig godt disse som er laget i lær. Myk plastikk er liksom ikke helt tingen å ha på staken. Kjøpte meg ett sett på sexbutikk i Marbeia som jeg er strålende fornøyd med, custom fit og alt :D

 

Kanskje det er noen slike butikker i norge som fører det, men det vet jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Sexleketøy er hygieniske artikler og de blir nok kun byttet ved defekt, ikke ved "varen passet ikke, eller jeg vil ikke ha den". Om butikken velger å ta den i retur og gi det ett annet produkt, så er det ekstra service. ;) Så du kan nok se langt etter å bytte den pga at den er for "stram" og særlig når du har prøvd den på (ville du kjøpt ett sexleketøy som du vet at noen andre har prøvd?). ;)

 

En penisring skal være stram, men ikke slik at det skal være vondt, så du trenger nok en som er mer elastisk eller en som er større.

 

Er nok heller ingen størrelseguide pga at det er så mange varianter å ta hensyn til. Folk har forskjellige penis størrelser, fasonger, preferanser, ringene har foskjellig størrelse, elastisitet etc. Så er nok bare å prøve seg fram.

 

En mulighet (og der jeg jobbet deltid før så tillot vi dette), er å be om å ta på produktet. Vi hadde engangshansker, vi åpnet esken forsiktig (om den ikke var sveiset igjen) og tok ut produktet med hansker på og da kunne kunden ta på produktet, kjenne på hvor godt det vibrerte etc når han/henne hadde hansker på. Ergo man tar hensyn til hygienen. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...