Gå til innhold

XP2500+ De beste Steppingene for OC


Revox

Anbefalte innlegg

Jeg er på vill jakt etter en XP2500+

 

Men vil være sikker på at jeg får en med knall stepping. Lurer da på om de som har denne prosessoren og får OC over 2.4ghz kan slenge inn steppingen sin og batch nr.. (Gjerne også hvor de kjøpte den og når)

 

Forresten.. Er det fremdeles noen web-butikker som fremdeles yter den servicen som trengs for å kunne få en prosessor etter stepping?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
begynner å bli maks irritert på dere med xp 2500 cpuer. dere har en post med 700 innlegg hvor det står ALT av steppinger og slikt, så hold dere til den istedenfor å lage nye!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

btw; Intel Rules!

 

Jeg begynner å bli irritert på dem som bruker MASSE ? eller !, og de som kommer med barnslige og teite kommentarer som Intel Rules, AMD rules, ATI rules.

 

Til trådstarter: I denne tråden så finner du mye info om XP2500+

 

http://forum.overklokking.no/viewtopic.php?t=119088

 

Det har blitt noen sider etterhvert, så du har litt lesing forran deg.

 

Enjoy ;)

Lenke til kommentar
begynner å bli maks irritert på dere med xp 2500 cpuer. dere har en post med 700 innlegg hvor det står ALT av steppinger og slikt, så hold dere til den istedenfor å lage nye!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

btw; Intel Rules!

 

Kan til en viss grad forstå reaksjonen, men alle er jo ikke bestandig like flinke til å finne frem, her og der. Det bør man kunne vise forståelse for.

 

Btw; En minst like irriterende sak, er overdreven bruk av utropstegn! :p

 

Og som allerede nevnt; Dustekommentarer som "Intel Rules" etc. :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...