Gå til innhold

FpU kampanje - Fjern forbudene fra Forbudspartiet (AP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste handlinger har konsekvenser som strekker seg lenger enn en selv.

 

Hva er da skadelig for samfunnet med proffboksing eller å ha døgnåpne butikker?

 

Det finnes mange frpere som vil helst forby sosialisme (spesiell Ap). Noen har jo allerede gått såpass langt å ville fjerne dem med makt. Lenge leve demokratiet indeed.

 

Har du reelle kilder på dette, eller er dette ønsketekninger? Og er dette forresten FrP sitt offisielle partiprogram? blir litt rart om jeg skal definere det partiet du stemmer på, utifra dine -håndplukkede- meninger på dette forumet.

Lenke til kommentar

Det som er et direkte hån mot lovlydige borgere er at de ikke kan gjøre ting som ikke går utover andres frihet - som å f.eks. være proffbokser - og at når de gjør såkalt "victimless" crime, så er de ikke lenger lovlydige (som igjen er skadelig for resten av samfunnet ettersom at man da mister produktive borgere og må bruke penger på å fengsle dem).

 

Gi men noen gode grunner til at såkalte "victimless" crimes burde være ulovlig. Hvorfor kan man ikke selv bestemme over sitt eget liv?

 

Så du mener at bl.a. svartarbeid, skatteunndragelse og trygdesnylteri er helt greit?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Når har jeg sagt det? Svar heller på spørsmålet mitt: "Gi men noen gode grunner til at såkalte "victimless" crimes burde være ulovlig."

  1. Så du behersker engelsk?
  2. Hvem skal definere hva som er "victimless"?
  3. Kan du gi noen ikke trivielle eksempler?

Lenke til kommentar

 

Har du reelle kilder på dette, eller er dette ønsketekninger? Og er dette forresten FrP sitt offisielle partiprogram? blir litt rart om jeg skal definere det partiet du stemmer på, utifra dine -håndplukkede- meninger på dette forumet.

 

Var ikke Breivik engang FpU-er? Er det demokrati å ville sprenge en folkevalgt regjering ut av kontorene sine?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Var ikke Breivik engang FpU-er? Er det demokrati å ville sprenge en folkevalgt regjering ut av kontorene sine?

 

Partiet som lekte med ilden

 

Det er ikke gitt at den som leker med ilden, stifter en brann. Men faren for å brenne seg og andre er overhengende, skriver Stein Aabø.

 

Det er ikke lett å få barn og fjortiser til å slutte å leke med ilden.

Lenke til kommentar

Var ikke Breivik engang FpU-er? Er det demokrati å ville sprenge en folkevalgt regjering ut av kontorene sine?

 

Nå meldte han seg ut, fordi at FpU ikke stemte overens med hans syn. Og Breivik er kun et individ som ikke representerer FpU på noen som helst måte, og FpU tar sterk avstand fra Breivik, hans handlinger og voldshandlinger generelt. Breivik gikk klart ut og krenket andres frihet - han drepte uskyldige mennesker. Dette vil FpU slå hard ned på. Når sant skal sies så ønsker vi en strengere kriminalpolitikk.

 

Nå la oss bevege ass vekk fra dine Ad-Hominems og unnvikelsesmanøvre, og svar på min problemstilling: "Gi meg noen gode grunner til at såkalte "victimless" crimes burde være ulovlig. Hvorfor kan man ikke selv bestemme over sitt eget liv?"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

For forbudsforkjempere: Er det greit å gjøre alt ulovlig eller er det enkelte forbud som er "off limit" og kan ikke aksepteres? Isåfall, hvorfor?

 

Det kan du vel gjøre selv, da det ikke stemmer med mitt politiske syn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...