Gå til innhold

[Løst] Kjøpe Microsoft Office Home and student 2010


96abrevs

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Er på jakt etter Office Home and student 2010, da med enten 2 eller 3 lisenser for en grei pris. Å kjøpe 2 eller 3 1-lisens synes jeg blir vel dyrt. Har sjekket via kelkoo, prisguiden, prisjakt og finn.no, men til nå har det blitt resultatløst bortsett fra noen averterte på finn.no, men svarte ikke på mine forespørsler.

 

Noen tips?

 

PS! Jeg er ikke interessert i 365-utgaven eller pirat, men vil ha permanent lisenser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De sluttet vel å selge Office 2010 da Office 2013 kom ut nå for ikke så lenge siden. Så er det Office 2010 du vil ha bør du nok slå til på et av de "tilbudene" du finner.

Det kommer ikke ut noen nye kopier i nettbutikker av Office 2010, og du får heller ikke kjøpt den digitale kopien fra Microsoft.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De sluttet vel å selge Office 2010 da Office 2013 kom ut nå for ikke så lenge siden. Så er det Office 2010 du vil ha bør du nok slå til på et av de "tilbudene" du finner.

Det kommer ikke ut noen nye kopier i nettbutikker av Office 2010, og du får heller ikke kjøpt den digitale kopien fra Microsoft.

 

 

 

 

Takker for kjapt svar :)

 

Som dere ser av svaret til MrLG, har jeg bestilt via linken hans.

Endret av 96abrevs
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...