Gå til innhold

[Løst] Spørsmål ang. returett.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt om retur hos kompeltt, jeg fikk godkjent de sendte meg en epost med bilde av en lapp, så jeg lurer på om jeg skal feste denne lappen (bilde) på pakken? Trodde jeg trengte en sånnen i tilegg: http://bildr.no/view/1401375

Altså jeg trenger 2 lapper eller bare 1?

post-293171-0-65567400-1361806216_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den øverste er slik som settes utenpå. Den nederste er inni pakken, og er en referanse de bruker når de mottar pakken. Det er ikke noe forsendelseslapp.

Men har du ikke fått den øverste, må du selv sørge for returfrakt og kjøpe frakt selv..

Skrevet (endret)

Har brukt å klistre den lappen man får fra komplett i sånn klar plast på utsiden av pakken, det har fungert supert til nå.

Endret av Jod-R
Skrevet

Jeg klistret forsendelslappen utpå pakken også bare skrev jeg på returnummere på en etikett og festet den utpå pakken. Funker vell?

Skrevet (endret)

Det er jo bare den du har lagt ut bilde av i forumet her du trenger å klistre utenpå.

Skal jo bare klippe på den svarte linja og lime resten med adresse etc utapå.

Endret av meg0709
Skrevet

Jeg måtte jo kjøpe forsendelselapp utenom, hvis jeg bare fester den returnummerlappen så kommer ikke pakken frem? oO

Skrevet

Adressen til komplett står jo midt på det hvite arket du har lagd ved som bilde her, jeg gjorde ikke anna, la den på esken, brukte slik kontakt papir eller hva det heter, gjennomsiktig med lim på ene siden, sendte og den kom fram.

Adressen står der og du betaler porto.

Skrevet

Ja, det står jo både på komplett sine sider og selve lappen at du må det, kan sikkert få det igjen av de på en eller anna måte, jeg betalte 90kr eller noe, så jeg brydde meg mindre om å prøve noe slikt.

Skrevet

For det kan vær de skrev ut den lappen etter du hadde gått ut av postkontoret så det er det samme de har gjort så jeg har gjort. Bare jeg bestilite den forsendelselappen på internett og kopierte den ut via skriver.

Skrevet (endret)

Det er jo strengt tatt feil, men så lenge den kommer fram så er det vel greit nok.

Du skal jo klippe/brette ved den svarte streken som det står forklart under der også lime resten, med adresse etc på pakka.

Endret av meg0709
Skrevet

Hva er vitsen med det når adressen står på forsendelselappen.. o_o

Posten har ingenting med returnummer å gjøre...

Det står utpå forpakning/kartong, så jeg festet den inni pakke også. Det står ingenting om at den skal festes utterst på pappesken. Derfor tok jeg bare returnummer så lenge den samme hele lappen ligger oppi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...