Gå til innhold

Hvor lett gjennomførbart er denne modifikasjonen? Og hva innebærer det?


Anbefalte innlegg

Hvor vanskelig er det å få til en paintjob til noe tilsvarende som på bildet? Og hvilke steg innebærer denne prosessen?

Trur dere det er mulig for en som har ingen casemodding erfaring til å lære seg opp og få til dette med minimal kostnad eller er det noen slags service som kan gjøre slike ting for deg?

Bildet er ikke mitt, fant det på google.

post-220598-0-45081100-1361748263_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor vanskelig er det å få til en paintjob til noe tilsvarende som på bildet? Og hvilke steg innebærer denne prosessen?

Trur dere det er mulig for en som har ingen casemodding erfaring til å lære seg opp og få til dette med minimal kostnad eller er det noen slags service som kan gjøre slike ting for deg?

Bildet er ikke mitt, fant det på google.

post-220598-0-45081100-1361748263_thumb.jpg

 

Her er det egentlig bare å prøve seg frem.

Jeg ville kjøpt airbrush kit som dette: http://www.ebay.com/itm/Complete-D-Action-Airbrush-Kit-W-2-Airbrush-/120846549635?pt=UK_ToysGames_ModelKits_ModelKits_JN&hash=item1c23040283

Søk på youtube.

Lenke til kommentar

Så jo skikkelig tøff ut den på bildet!

 

Får poste noen bilder hvis du setter i gang med noe sånt:)

 

Så et gunstig airbrush kit på biltema butikken her i byen så kanskje jeg prøver meg litt etterhvert? :) Fant en ganske heftig kanal på youtube som viser mange heftige teknikker og hvordan man skal gjøre det.

Lenke til kommentar

Trengs ikke airbrush for å få til dette.

 

Trikset er å legge grunnfargen(sølv eller grå i dette tilfelle ser det ut til) og når denne har tørket legger du hovedfargen(sort eller mørk grå) og lar denne tørke. Når dette er gjort finner du et stykke fint sandpapir og pusser over til du får den effekten du ønsker. :)

 

Om du søker litt på google etter Worn Paint Technique vil du få mange forskjellige teknikker og løsninger på å få dette til å se enda bedre ut.

 

Om du prøver så håper jeg du legger ut bilder av det her. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...