Gå til innhold

[Løst] Bannet fra dayz


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være helt ærlig, håper jeg at du blir bannet igjen ved et eventuelt nytt kjøp av spillet. Slike som deg fortjener ikke å få kloa i et spill. Slike som deg ødelegger for alle i spill. Uansett hva det er, skal slike som dere ødelegge for alle andre legit gamers.

 

Nei, gå ut av huset og finn en gulrot du kan gnage på. Det er i hvertfall mer meningsfullt enn det tullet ditt.

 

Min mening i alle fall :p

Endret av EveryGameGamer
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Han er bare en jævla idiot med mindre han ikke bryr seg om politikk. Bryr han seg om politikk er han rett og slett ikke en idiot. Idiot kommer fra det greske ordet idiotes som betyr - en person som ikke bryr seg om politikk.

 

I Norge har idiot vært en medisinsk betegnelse brukt av leger i gamle dager, på personer som ble ansett for å være tilbakestående.

 

Mennesker med lærevansker, skrivevansker eller lignede former for problemer fikk ofte denne betegnelsen. En idiot ble ansett for å være uhelbredelig og ble ansett for å være bortkastet å bruke tid og ressurser på. Da de første IQ-testene kom på 1930-tallet fikk personer med lavere IQ enn 60 den medisinske betegnelse idiot, men en med IQ 60-70 ble kalt imbesill osv. Som regel var det psykisk utviklingshemmede som havnet i den kategorien.

 

Ordet blir i dag brukt som en nedsettende fornærmelse mot folk som gjør eller sier noe mindre intelligent.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Idiot

 

Nå vil jeg ikke påstå at å jukse på andres bekostning er nødvendigvis en uintelligent handling, da dette er noe som ofte gjøres av mektige forretningsfolk og politikere som er alt annet enn uintelligente. Drittsekk er et bedre ord på trådstarter.

Endret av Kron
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...