Gå til innhold

Virtual Reality: Oculus Rift tråden! hva skal man med PS4 og Xbox720?


Anbefalte innlegg

Hei, artig at du la ut et klipp fra min virtual cinema.

Jeg skal ha noen demoer fra begynnelsen av april og utover til de som er interessert.

 

Har bare en prototype rift akkurat nå, men vil være blant de aller første som får den ekte dev-kiten.

 

Bare si fra om noen er interessert i å teste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

Bumper litt her.

Fikk dev-kitet mitt i går. Har så langt teste ut, Doom3, HL2, Portal og diverse Unity demoer.

Opplever at Doom 3 som har native støtte fungerer dårligst av de alle.

Ble så forbanna kvalmen på slutten at det var rett før jeg måtte legge meg i fosterstilling.

 

Dere andre som har Rift, hvilke programmer, spill og vertkøy har dere å anbefale?

 

Har sålangt fått testet litt med VIREio. Går å venter på at VorpX skal lanseres.

Lenke til kommentar

War thunder har oculus rift støtte Gratis, bare hent ned klienten. Joystick ikke nødvendig.

 

Ikke blir man noe kvalm heller siden man har en cockpit rundt seg. Desverre er oppløsning for lav til at man kan spille bra, men man har mulig til å sette opp egne kamper mot botter. Velg da en bot og bare fly rundt og kos deg. Flyr da lett rundt på bakke nivå mellom hus og trær.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bumper litt her.

Fikk dev-kitet mitt i går. Har så langt teste ut, Doom3, HL2, Portal og diverse Unity demoer.

Opplever at Doom 3 som har native støtte fungerer dårligst av de alle.

Ble så forbanna kvalmen på slutten at det var rett før jeg måtte legge meg i fosterstilling.

 

Dere andre som har Rift, hvilke programmer, spill og vertkøy har dere å anbefale?

 

Har sålangt fått testet litt med VIREio. Går å venter på at VorpX skal lanseres.

 

Har fått med meg at Delta Draconis og Titans Of Space er ganske heftige spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...