Gå til innhold

Trailer: Metal Gear Rising: Revengeance #2 (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dem vet og lage epic trailer asså,ganske fet musikk også.blir mye spill som kommer snart<-<.MGR:R,og så mer DLC for DmC med bloody palace og så gow:a i mars og jeg håper CVLOS2 kommer snart også.og så er det tilbake til FFX igjen...

 

FFX!! damn you, nå må jeg starte på det igjen.....DmC er ogå genialt men når det gjelder timer brukt på spill er det FF som vinner LETT.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dem vet og lage epic trailer asså,ganske fet musikk også.blir mye spill som kommer snart<-<.MGR:R,og så mer DLC for DmC med bloody palace og så gow:a i mars og jeg håper CVLOS2 kommer snart også.og så er det tilbake til FFX igjen...
FFX!! damn you, nå må jeg starte på det igjen.....DmC er ogå genialt men når det gjelder timer brukt på spill er det FF som vinner LETT.

 

HAHA,eneste spillet jeg har spilt ekstremt mange timer på bortsett fra GW som var 6000timer,ligger nesten 300timer nå på ffx,akkurat gjort ferdig stat maxing på alle charrs,har nå 255 på ALLE stats including luck og resterende nodes har jeg lagt HP på i tilfelle jeg bestemmer meg for og BHPL på armorn mot DA bahamut.

 

neste er nå Dark matter farming på DY.

 

snart 300timer og ikke halveis de jeg vil oppnå som side stuff og det jeg er fornøyd med som perfekt save.

 

du får ha lykke til ffx igjen,hehehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...