Gå til innhold

Ny jobbmobil - maks 4,3", godt batteri


OlavEH

Anbefalte innlegg

Skal begynne i ny jobb og trenger da en god jobbmobil. Har følgende krav:

 

Maks 4,3 tommer, alt over dette er uaktuelt

Godt batteri er førsteprioritet

God e-postløsning

Gode kontorfunksjonaliteter, inkl nettleser

Et habilt kamera - trenger ikke å være topp.

 

Operativsystem spiller mindre rolle, men ønsker i utgangspunktet Android. Underholdning som spill, video og musikk spiller minimal rolle. Bruker ikke mobilen til slikt uansett.

 

Finnes det noe bedre alternativ enn "gamle" Samsung Galaxy S2 i denne kategorien? Sliter med å finne bedre alternativer når jeg leder anmeldelser på nett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Vil du ha deler av bedriftens infrastruktur på mobiltelfonen og den bruker Office, er kanskje en Windows 8 telefon med Office mer egnet? Ytterligere informasjon:

 

Introducing the new Office on Windows Phone 8

 

3 reasons Windows Phone 8 will succeed

 

Jeg tviler på at iPhone apper kan konkurrere med det man får til på en Windows 8 Phone.

 

Se også:

 

http://www.technologyreview.com/review/511116/windows-8-design-over-usability/

 

Personlig synes jeg Windows 8 (som er noe annet enn Windows 8 Phone) er glimrende på min bærbare maskin.

Lenke til kommentar

Vil du ha deler av bedriftens infrastruktur på mobiltelfonen og den bruker Office, er kanskje en Windows 8 telefon med Office mer egnet? Ytterligere informasjon:

 

Introducing the new Office on Windows Phone 8

 

3 reasons Windows Phone 8 will succeed

 

Jeg tviler på at iPhone apper kan konkurrere med det man får til på en Windows 8 Phone.

 

Se også:

 

http://www.technolog...over-usability/

 

Personlig synes jeg Windows 8 (som er noe annet enn Windows 8 Phone) er glimrende på min bærbare maskin.

 

En Windows 8-telefon kan være aktuelt. Spørsmålet er om jeg finner en telefon som oppfyller de kravene jeg har satt ovenfor. Spesielt med tanke på batteritid.

 

Har også Windows 8 på min bærbare, og jeg er ikke spesielt begeistret for det nye Metro-grensesnittet på PC. Tungvindt i mine øyne.

Endret av OlavEH
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det viktigste må da være tilgjengelig programvare - funksjonalitet. Brukervennligheten kommer vel i andre rekke og de fleste moderne smart telefoner er vel brukervannlige nok vil jeg anta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...