Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama slo opp...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er kanskje litt farget av egne opplevelser, men det høres ut som hun har funnet en annen. Det at dere ikke har sex er én ting, men å ikke kysse sammen er uvanlig. Hun er kanskje ikke tiltrukket deg lenger. Hvis det fortsetter slik er det kanskje lurt å slå opp og gå videre

 

Ja vi er jo ikke sammen lenger så hun er jo kvitt meg sånn sett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

En kompis ble slått opp med pga. hun hadde begynt på BI (mye lekser osv.), tok nøyaktig 3 uker før det var offentlig at hun hadde noe på gang med en ny fyr.

Det var den historien dog.

 

Uansett, på sikt vil du nok bli glad for at hun gjorde det slutt, da du vil forstå at hun var søppel likevel.

Lenke til kommentar

En kompis ble slått opp med pga. hun hadde begynt på BI (mye lekser osv.), tok nøyaktig 3 uker før det var offentlig at hun hadde noe på gang med en ny fyr.

Det var den historien dog.

 

Uansett, på sikt vil du nok bli glad for at hun gjorde det slutt, da du vil forstå at hun var søppel likevel.

 

Ja vi får se om hun finner seg noe nytt.

Lenke til kommentar

Rart spørsmål men: Er du "moden" for alderen? Oppfører du deg som du er 22 eller oppfører du deg som om du er yngre. Gutta er jo ofte litt mindre modne enn jevnaldrende jenter mener jeg. Ingen gidder å date en "gutkvalp".

Lekser høres ut som en tynn unnskyldning, men det kan jo være at hun virkelig er fokusert på å få til ting her og føler at du hindrer henne. Har dere vært sammen lenge?

 

Kanskje hun føler at du holder henne litt tilbake og ønsker å utvikle seg videre uten deg. At dere har vokst i fra hverandre på en måte?

At ting er litt rart trenger ikke automatisk bety at hun er hypp på eller flyr med noen andre.

Dersom du sitter å grubler over sånne ting blir alt veldig mye verre for deg. Trust me. :)

Du hadde nok merka det før dersom hun hadde hatt følelser for noen andre.

Lenke til kommentar

Rart spørsmål men: Er du "moden" for alderen? Oppfører du deg som du er 22 eller oppfører du deg som om du er yngre. Gutta er jo ofte litt mindre modne enn jevnaldrende jenter mener jeg. Ingen gidder å date en "gutkvalp".

Lekser høres ut som en tynn unnskyldning, men det kan jo være at hun virkelig er fokusert på å få til ting her og føler at du hindrer henne. Har dere vært sammen lenge?

 

Kanskje hun føler at du holder henne litt tilbake og ønsker å utvikle seg videre uten deg. At dere har vokst i fra hverandre på en måte?

At ting er litt rart trenger ikke automatisk bety at hun er hypp på eller flyr med noen andre.

Dersom du sitter å grubler over sånne ting blir alt veldig mye verre for deg. Trust me. :)

Du hadde nok merka det før dersom hun hadde hatt følelser for noen andre.

 

Hehe, vi begge har en barnslig side, men som oftest er det hun som kødder med meg, selv når jeg ikke syns det er så morsomt, hun hvis jeg sier noe hun ikke liker som jeg ikke vet engang så klikker hun på meg, hun blir sint straight up. Men hun er 18 og hun har mye å gjøre, jeg tror på henne, men skulle bare ønske hun ville gi oss en sjans selv om hun har mye å gjøre. Jeg mener, hun sier jo at jeg er det beste som har hendt henne.

 

Vært sammen i litt over 3 mnd.

 

Takk for god tilbakemelding, jeg gjør så godt jeg kan med å gjøre andre ting med venner osv. Men er ikke så lett når jeg vil ha henne tilbake!

Endret av Visma8
Lenke til kommentar

Det kan være så enkelt som at forelskelsen har gitt seg og at hun har innsett at hun ikke har utviklet sterke følelser for deg. 3 måneder er akkurat tiden for det.

 

True, men hvorfor kan hun ikke bare si det?! Uansett hva som er tilfelle, hvorfor lyve når det er slutt likevel? Og hvorfor strø salt i såret med enda en løyn om at hun ikke elsker meg noe mindre, at hun kommee til å savne meg og at jeg var det beste som hadde hendt henne? At hub slo opp var det værste for meg, da kunne hun ikke såre meg noe mer ved å si sannheten.

Lenke til kommentar

True, men hvorfor kan hun ikke bare si det?! Uansett hva som er tilfelle, hvorfor lyve når det er slutt likevel? Og hvorfor strø salt i såret med enda en løyn om at hun ikke elsker meg noe mindre, at hun kommee til å savne meg og at jeg var det beste som hadde hendt henne? At hub slo opp var det værste for meg, da kunne hun ikke såre meg noe mer ved å si sannheten.

 

Det er vondt å innse at ting man hadde håpet kunne bli, ikke skjer allikevel. Hvis det er som jeg tror, så kan dette være såpass vanskelig for henne at hun har enorm skyldfølelse og derfor prøver å "let you down easy". Jeg har selv vært i den situasjonen at stormforelskelsen forsvant og at alt som var igjen for den andre personen var likegyldige følelser, og jeg var mer direkte enn det hun har vært mot deg, men jeg slet allikevel med voldsom skyldfølelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det er vondt å innse at ting man hadde håpet kunne bli, ikke skjer allikevel. Hvis det er som jeg tror, så kan dette være såpass vanskelig for henne at hun har enorm skyldfølelse og derfor prøver å "let you down easy". Jeg har selv vært i den situasjonen at stormforelskelsen forsvant og at alt som var igjen for den andre personen var likegyldige følelser, og jeg var mer direkte enn det hun har vært mot deg, men jeg slet allikevel med voldsom skyldfølelse.

 

Jeg skjønner hva du mener. Da hun slo opp trodde jeg på henne, men som sagt hvis hun har løyet og lekser ikke er tilfelle... Ja jeg vil ikke ha skyldfølelsen hennes jeg vil ha sannheten og bli ferdig med det! Hun ville jo tilogmed fortsette å ha kontakt og jeg har prøvd å være en venn osv. Men hun har forandret seg helt på meldinger. Hun virker sint eller noe sånt.

 

Jeg fikk faktisk vite noe igår som snudde veldig mye på hodet, hun fortalte en venninne av meg way back at når hun mistet følelser så ville hun ikke ha sex og ikke være så fysisk osv. Bare for å hinte til personen hun er med at hun ikke vil mer (det var jo slik hun var mot meg på slutten), men dette visste jo ikke jeg så selv om xen sa at hun elsker meg like mye osv. Når hun slo opp så er jo det skyldfølelsen som snakker da, hun elsker meg ikke et gram hun ville bare let me down easy som du sa!

Lenke til kommentar

Enig med som tidligere sagt her at ingen slår opp pga for mye lekser... Enten har hun gått lei deg og er ikke interessert lenger, eller så har hun funnet en annen. Lite du kan gjøre fra eller til uansett, så tror det er best å la tiden lege såret og prøve å gå videre i mellomtiden.

Endret av MonsterTurbine
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med som tidligere sagt her at ingen slår opp pga for mye lekser... Enten har hun gått lei deg og er ikke interessert lenger, eller så har hun funnet en annen. Lite du kan gjøre fra eller til uansett, så tror det er best å la tiden lege såret og prøve å gå videre i mellomtiden.

 

Jeg prøver, og du har helt rett, life goes on.

Lenke til kommentar

Jeg prøver, og du har helt rett, life goes on.

Vet hvordan det er, det er ganske jævlig en stund. Og man føler ingen rundt seg helt forstår hvordan du føler deg. Men det er sant også, det er vanskelig å sette seg inn i den situasjonen om man ikke har opplevd det samme. Selv da er det vanskelig å huske tilbake på hvor vondt det faktisk gjør når en du er glad i og bryr deg om ikke har de samme følelsene for deg lengre. Det svir, men heldigvis går det gradvis over.

Lenke til kommentar

 

Vet hvordan det er, det er ganske jævlig en stund. Og man føler ingen rundt seg helt forstår hvordan du føler deg. Men det er sant også, det er vanskelig å sette seg inn i den situasjonen om man ikke har opplevd det samme. Selv da er det vanskelig å huske tilbake på hvor vondt det faktisk gjør når en du er glad i og bryr deg om ikke har de samme følelsene for deg lengre. Det svir, men heldigvis går det gradvis over.

 

Yeah, jeg viser det ikke så godt, men inni meg er jeg helt knust! Du har helt rett igjen, jeg føler at ingen egentlig forstår, men de fleste er bare veldig nysgjerrig. Men det har hjulpet å snakke om det, fikk også snakket litt med bestekompisen hennes og ja alt som kom fram skulle jeg ønske hadde kommet litt tidliggere, men ja, det er over nå, bare å være realistisk med det.

Lenke til kommentar

Bullshit. Kjæresten din har hatt sex med en annen fyr og derfor slår hun opp med deg. Den andre fyren er mer interessant enn OP. Lekser er den dårligste unnskyldningen hun kan komme på med. Aksepter sannheten og finn deg en ny kjæreste. Bare aksepter den dårlige løgnen hennes og gå videre med livet ditt. Mange fisker ute på havet så kjør på.

Lenke til kommentar

Bullshit. Kjæresten din har hatt sex med en annen fyr og derfor slår hun opp med deg. Den andre fyren er mer interessant enn OP. Lekser er den dårligste unnskyldningen hun kan komme på med. Aksepter sannheten og finn deg en ny kjæreste. Bare aksepter den dårlige løgnen hennes og gå videre med livet ditt. Mange fisker ute på havet så kjør på.

 

Jeg har akseptert det, om hun har hatt seg med noen andre er det fucka av henne, men det er fremdeles over og noe jeg har akseptert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har akseptert det, om hun har hatt seg med noen andre er det fucka av henne, men det er fremdeles over og noe jeg har akseptert.

 

Bra at du kommer deg videre. Hadde du fortsatt gråtet over henne ville jeg også blitt deprimert. Men som en mann til en annen mann. Fint at du ikke lenger sørger. Masse fisker i havet som venter på å bli fisket opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...