Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Advarsel: Hvis du vurderer å legge deg inn frivillig så ikke gjør det!

Misamisa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du vurderer å legge deg inn frivillig så ikke gjør det! De kan gjøre om til tvang. Det er helt sykt. Man kommer seg ikke ut igjen og blir innesperret. Så tenk deg godt om, å bli fanget i psykriatien er ikke gøy!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har det tydeligvis passe fritt, med tanke på hva du har tilgang til - PC og internett osv osv...?

Passe fritt? Joa.. Jeg har en iPad med 3G. Hvor får du det fra at det ikke er lov på psykritisk avdeling? Jeg leser mange blogge om folk som er innlagt og alle de har Internett tilgang

Skrevet

Du kommer deg ikke ut så lenge du er en fare for deg selv eller andre. Hvorfor ikke jobbe med å bli bra istedet for å kjempe mot de som prøver å hjelpe deg? :)

Jeg er ikke til fare for meg selv eller andre!!! At jeg er tvangsingt er helt sykt

Skrevet

Det at du kan sitte og diskutere fritt på et fora som det her, kan jeg ikke tenke meg hjelper på ditt psykiske velvære. Jeg har sikkert ikke peiling på hva jeg snakker om, men jeg tror du hadde hatt godt av å slippe alle elektroniske dingser og klare deg med normalt sosialt samvær med andre medmennesker, og eventuelt en TV med NRK.

Skrevet

Jeg er ikke til fare for meg selv eller andre!!! At jeg er tvangsingt er helt sykt

Du snakker om å ville dø hele tiden, og omtaler andre mennesker som levende døde osv.

Du hallusinerer. Forstår du ikke det?

Skrevet

(...) De kan gjøre om til tvang. (...)

Jeg trodde da dette var allmennkunskap.

Men heldigvis brukes ikke tvang så mye i Norge. Det brukes bare når det er ytterst nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...