Gå til innhold

Inkompetanse, ett krav for å bli minister?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inkompetansen tør jeg påstå blir høyere med en FrP regjering... Uansett så er det ikke så farlig for Norge da vi har oljefondet som dekker og oversvømmer hele systemet. Ikke at jeg har noen løsning, og vi har det godt enn så lenge?

Skrevet
De har lang erfaring innen politikk, og jobber med politikk, syntes det passer fint jeg :)

Problemet er at dagens situasjon ekstrapoleres fra din stilling og til at de aldri har gjordt noe annet enn å selge snake oil og drevet med politikk. Ikke at man må ha spesifik felt erfaring, men noen må ha det for å forstå arbeidslivet.

• Liker 1
Skrevet

Problemet er at dagens situasjon ekstrapoleres fra din stilling og til at de aldri har gjordt noe annet enn å selge snake oil og drevet med politikk. Ikke at man må ha spesifik felt erfaring, men noen må ha det for å forstå arbeidslivet.

Det er ikke ofte jeg kan si meg enig med deg, men her traff du spikern på hodet.

Ikke det at jeg tror det er mulig å drive Staten på en måte som oppfyller folkets behov/ønsker, eller engang at det egentlig er formålet, men det er en annen diskusjon.

• 4 måneder senere...
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Inkompetanse, ett krav for å bli minister?

Så du er kanskje en annen av de som vil innføre IQ tester i politikken?

Jfr denne tråden:

[diskusjon.no/index.php?showtopic=1520848]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...