Gå til innhold

4000 kroner inn på konto, hva skjer


Kriminalitet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

profit på poker i dag: 1720 dollar.

profit på tipping: 3650 kr

å betale: 4000

tror ikke du jeg har råd? da tar du rimelig feil

Det du har vunnet kunne du på ingen måte ta med i regnskapen når du tok sjansen på å bruke disse 4000,- du ikke kjente til.

Ellers synes jeg det er tøft gjort, av en person som selv utgir seg for å knapt ha råd til mat, å gamble når hun/han vet at han kan ha 4000,- i minus på konto en eller annen dag.

Men det ser ut til at det ikke bare jeg som ser alt her kommer veldig beleilig for TS. :)

 

Om TS faktisk er seriøs her så tror jeg dette er en lenke han etterhvert har bruk for:

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Forstår dere ikke at dette er bare trolling.

Håper moderator sletter dette emnet snart.

 

Moderator har allerede vært her forståelig nok å slettet en del innlegg.

 

At trådstarter troller angående at han har vunnet penger tror jeg også men jeg tror det er riktig at han har fått de 4000 kr urettmessig på konto og deretter blitt trukket.

 

Derfor er denne tråden en helt legitim tråd som forhåpentligvis andre vil lære av senere...

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

So much win. Er 16 år og hadde jeg fått inn penger helt utenom at jeg viste det hadde jeg undersøkt grundig evnt spørt banken før de hadde blitt brukt/spart. Prøvde sammeligne med en mitste lommebok men tror det blir litt feil ettersom dette er snakk om bare penger og ikke bankkort og førerkort ink. ;)

Kjempeflink du gutten min. :yes:

Lenke til kommentar

Kjøpte 2 varer på elkjøp og lefdal. DA jegb etalte de ca 8 tusen kr så har de blitt trukket samme dag og sendt til meg, men nå har de to transaksjonene blitt slettet fra oversikt i nettbanken og pengene er overført tilbake til kontoen min wtf?

 

Har opplevd dette fenomenet flere ganger ved netthandlel.

Pengen blir trukket igjen etterhvert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...