Gå til innhold

Nazi-zombiene angriper (Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

siden det ikke kommer til ps3 så far man ta turen innom piratbukta...

 

Morsomt hvordan du sitter og kjefter på PC-spillere og sier at ingen kjøper spill på PC, og at alle spill som kommer ut på PC er dømt til døden fordi de ikke vil selge noen kopier... og så er du selv en del av problemet.

 

Tror ikke det finnes en større tåpelig i verden enn ditt hykleri.

 

 

Over til noe mindre hjernedrepende; Jeg gleder meg i allefall. Prisen er bra - den er faktisk billigere for oss her i Norge enn for dem i USA og England. For mindre enn 9 euro, tror jeg nok de som likte Sniper Elite V2 (meg selv inkludert) vil finne mer enn nok Co-Op moro. :)

Endret av Hr. Jenssen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
siden det ikke kommer til ps3 så far man ta turen innom piratbukta...
Morsomt hvordan du sitter og kjefter på PC-spillere og sier at ingen kjøper spill på PC, og at alle spill som kommer ut på PC er dømt til døden fordi de ikke vil selge noen kopier... og så er du selv en del av problemet.Tror ikke det finnes en større tåpelig i verden enn ditt hykleri.Over til noe mindre hjernedrepende; Jeg gleder meg i allefall. Prisen er bra - den er faktisk billigere for oss her i Norge enn for dem i USA og England. For mindre enn 9 euro, tror jeg nok de som likte Sniper Elite V2 (meg selv inkludert) vil finne mer enn nok Co-Op moro. :)

 

kjøper ikke pc spill så er derfor ikke noen del av problemet. hvis dem ikke gidder å lage til ps3, som er den mest populære spill platformen. så får dem svi og så enkelt er det. jeg driver ikke noen veldedighetsorganisasjon og kjøper på alle platformer mellom himmel og jord..

Lenke til kommentar

tydligvis så har han allerede kjøpt spillet til PS3. Dere foreslår vel ikke at han skal kjøpe det til PC også?

 

Spillet kommer ikke til PS3. Så siden det ikke kommer til "verdens mest populære konsoll", så piratkopierer han det på PC i stedet. Som han selv sier, han kjøper ikke spill på PC, han piratkopierer dem. Dermed er han ikke en del av piratkopieringsproblemet på PC. Så med andre ord er han et massivt troll. Og et dårlig troll atpåtil. Egentlig bare å ignorere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...