FuglFøniks Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Skal snart bestille trådløst nettverk, (faren min er litt treig...) Og lurer litt på hva jeg skal velge. Hae lenge tenkt på Linksys sitt nyeste system, men d er så stygt, at jeg vet ikke om jeg gidder. ser ut som en UFO jo, ffs! Men har noen tips/erfaringer, eller tips til bra hjemmeside om nettverk. Jeg har ikke funnet noen ihvertfall...
atrax Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Det er mange slike tråder i forumet, søk og du vil finne Men du kan også se her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=90534
VeXx Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 har allerede spurt på en annen post men siden denne lever nå så... : Vi er fire, fem stykker som skal ha WLAN, jeg bor ca 300m fra han ene (kanskje mindre) med en blokk imellom oss og noen trær, that is it. De andre er nærmere (100m) med noen hus imellom. Vi hørte noe om noe slags "antenne" som vi f.eks kunne satt oppå toppen av blokka for å forsterke signalene mellom hverandre Rabler jeg nå eller er det muligheter ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå