Gå til innhold

[Løst] Betalt for nye seter, får dem ikke alikavel. Hva har vi rett på?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i LA for tiden og fløy bort her på vanlig økonomiklasse, da jeg er ca 1.92 høy var det HELT JÆVLIG, med tenkte på at jeg ikke hadde plass til beina og måtte sitte slik i over 11 timer.

 

Vi oppgraderte setene til økonomi komfort i stedet ,valgte seter betalte, fikk bekreftelser og alt. Vi reiser med KLM, men det viser seg at det er Delta som driver med bookingen dems her borte, og våres setereservasjoner nådde aldri dem, og nå er alle setene opptatt. Så selv om vi har betalt og alt for setene viser det seg nå at vi ikke får dem, og må sitte på økonomiklassen.

Klm har svart oss at vi kan sende en tilbakebetalingsplankett når vi kommer hjem så skal vi få pengene for seteoppgraderingen tilbake.

 

Skal vi bare finne oss i dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere må vel nesten det. Blir vel på samme måte som hoteller overbooker heletiden.

Om dere klager, så er det jo selvsagt mulighet for at dere får redusert pris. Det er iallefall god kundeservice.

Skrevet

Si til Delta at du er for lang for økonomi og om ikke setet som er betalt på økonomi ekstra er ledig så bør du få oppgradering til Business.

 

Pass deg i alle fall for å akseptere voucher fra KLM istedefor penger, den er verdiløs.

Skrevet

Vi betalte for nye seter hos delta, litt skipt da vi måtte sitte fra hverandre og begge på midten av raden, men bedre en standard økonomi plassene i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...