Gå til innhold

Hjelp! Trenger nytt skjermkort/vifte ASAP


Airship

Anbefalte innlegg

Hei, viften på skjermkortet mitt har i det siste oppført seg merkelig, med skranglete lyd og during, selv om at viften ikke er borti noe.

 

I dag morgens døde det, og jeg trenger da enten et nytt skjermkort eller en ny vifte.

 

Spørsmålet er, vet dere om noen butikker i Oslo som jeg kan skaffe ny vifte fra? Trenger en butikk med godt utvalg da lommeboken er litt tynn (Kan betale maks 200). Kortet er for øvrig et Radeon HD 4870, mer spesifikt Powercolors 1GB.

 

 

 

Håper på raskt svar, og takk på forhånd!

-Air

 

 

EDIT: er for øvrig klar over at jeg kan bestille over nettet, har sett meg litt rundt og funnet ut at dette http://www.dustinhome.no/product/5010621551/arctic-cooling-accelero-l2-plus/#intcmp=searchProvider_dacsa er en muligens god match. Problemet er at nettbestilling vil gjøre at jeg ikke kan bruke pcen på flere dager ... (Komplett som faktisk har pick up point ser ikke ut til å ha noen vifter til rundt 100-150kr)

Endret av Airship
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde definitivt vært å foretrekke, ja, men dessverre er den økonomiske siuasjonen min alt for dårlig til dette... :(

 

EDIT: Begynner å bli litt sent, så antar at jeg ikke rekker det i dag likevel. Men! Jeg klarte å få i gang viften igjen, ser ut som den kjøler ok, men den bråker som et fly. Kommer sikkert til å bestille en vifte fra en eller annen nettbutikk da. Vet noen om vifter til en billigere penge en den fra Dustin? Frakten la til litt vel mye ...

Endret av Airship
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...