Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Første møte


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal møte en jente jeg har chatta mye med den siste uken på lørdag, men jeg er redd for at d skal bli fryktelig kleint. Hva kan vi snakke om? Vi er begge klare for sex, men hvor kunne d vært? Kan værken være hos meg eller henne:S hun har hatt sex før, men aldri jeg, så frykter at det også kan bli pinlig. Litt shady å gjøre det på dass...:S noen tips til en eller flere av disse punktene?? Hilsen gutt (16)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker dårlig å vente hvis du er så kåt som meg:O hun er liksom helt perfekt og driiit digg, så ville vært synd å blowe det;) tror ikke jeg kunne levd med meg selv faktisk, for dette er kanskje once in a lifetime:O (ikke å få seg no assa, men med en så deilig)

Lenke til kommentar

Seriøst.

 

For det første: Du kommer GARANTERT (hvis du er en noenlunde kul kar) til å "bange" finere damer i løpet av livet.

 

For det andre: Dass, bakgater, ballrommet på McDonalds - alle funker fint for sexmøter. Men, siden det er din første gang, så vil jeg nok påstå at du er en IDIOT hvis du velger å kaste den bort på et kjapt sexmøte. Du kommer til å angre og du kommer til å ha litt forvrengte fantasier om hvordan sex skal være. (basert på erfaringer av mine bekjente).

 

For det tredje: Nei ass...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hør'a, d er ikke så viktig for meg at første skal være sånn veldig romantisk elns.. D viktigste for meg akkurat nå er å bare få d overstått, for nå er jeg så kåt at jeg kunne pult alt som kryper:S jeg akter ikke å kaste bort denne muligheten, for sånne muligheter vokser ikke på trær:O

Lenke til kommentar

Seriøst.

 

For det første: Du kommer GARANTERT (hvis du er en noenlunde kul kar) til å "bange" finere damer i løpet av livet.

 

For det andre: Dass, bakgater, ballrommet på McDonalds - alle funker fint for sexmøter. Men, siden det er din første gang, så vil jeg nok påstå at du er en IDIOT hvis du velger å kaste den bort på et kjapt sexmøte. Du kommer til å angre og du kommer til å ha litt forvrengte fantasier om hvordan sex skal være. (basert på erfaringer av mine bekjente).

 

For det tredje: Nei ass...

 

Gid så romantisk du var da... Selvfølgelig tar du inn på hotell og dere tilbringer natten sammen. Ta med masse drikke og slå deg løs!

Lenke til kommentar

Hør'a, d er ikke så viktig for meg at første skal være sånn veldig romantisk elns.. D viktigste for meg akkurat nå er å bare få d overstått, for nå er jeg så kåt at jeg kunne pult alt som kryper:S jeg akter ikke å kaste bort denne muligheten, for sånne muligheter vokser ikke på trær:O

 

Fy faan azza, dt mååå d ta dg av altså, det å vre kåt er jo såååå slitsomt!

 

Altså, fra spøk til revolver, du synes det er ''shady'' å ha seg på dass, men gidder ikke bruke penger på ett hotellrom eller ta med kjerringa hjem. Ikke kan du heller la ''sjansen gå fra deg''.

 

Jeg lukter vanskelig troll.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja d er litt trøblete, men vi kan som sagt ikke dra hjem til verken meg eller henne og ja, d er litt shady på dass, men gidder ikke bruke flere hundre kr på hotellrom når jeg ikke får vært der mer enn en time:/ men d er ikke så ille på handikap toallett da:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...