Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er noe rart med linken din...

 

Uansett, Jeg kommer ikke inn på siden. Trend stenger meg ute med meldingen: "Verified fraudulent page or threat source". Ikke noe godt tegn, selv om jeg vet Trend er litt i overkant forsiktig noen ganger.

Jeg ville nok ha kjøpt i Norge, men så er jeg litt forsiktig av meg, da.

Lenke til kommentar

Jeg hadde styrt unna, men så er jeg litt i overkant paranoid. Dersom du faktisk mottar varen, må du også tenke på retur/service og derfor velger jeg alltid en av de kjente seriøse aktørene. Selv om det koster mer. Betaler gjerne litt ekstra for "ro i sjela" :)

 

Les om abpris.no her. Det ligger også noe info i "kupp i nettbutikk tråden" her på diskusjon.no

Endret av sungun
Lenke til kommentar

Takker for tips.

 

Hadde egentlig tenkt å kjøpe på interfoto ettersom det sikkert hadde vært greit å levert inn på rep der, tenker da på om jeg evetuelt skal være en av de som får oljeflekker på bildene.....

 

Men de hadde over natta sammen med japanfoto satt opp prisen med 1500,-, priskrigen var over sa de...

 

Men Lefdal bør være greie å forholde seg til vil jeg tro med tanke på slike eventuelle problemer, dog selv om det er bestilt på nett....

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte hos JP, og fikk med 3 års sensor service på kjøpet ved det kameraet. Dog en gang i året. Vet ikke om lefdal har samme ordningen om å levere inn, men er vell godt mulig.

 

les litt på siste sidene i D600 tråden står bittelitt der, og event er det bare stille spørsmål der. :)

 

Takk for det,

 

Følger det med i eken isåfall?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte hos JP, og fikk med 3 års sensor service på kjøpet ved det kameraet. Dog en gang i året. Vet ikke om lefdal har samme ordningen om å levere inn, men er vell godt mulig.

 

les litt på siste sidene i D600 tråden står bittelitt der, og event er det bare stille spørsmål der. :)

 

Ettersom det ikke stod noe om dette på JP sine sider kunne de ikke matche det. Nå kjøpte jeg dette til 12000,- Var dette dyrere når du kjøpte det kanskje slik at de kunne "hive" på noe mere?

 

Uannsett, er det oljeprobemer er det reklamasjon?

Lenke til kommentar

Ettersom det ikke stod noe om dette på JP sine sider kunne de ikke matche det. Nå kjøpte jeg dette til 12000,- Var dette dyrere når du kjøpte det kanskje slik at de kunne "hive" på noe mere?

 

Uannsett, er det oljeprobemer er det reklamasjon?

Ja det var litt dyrer ja når jeg kjøpte det :hm:

 

Ja det er det, er bare sende mail til Nikon også, sendte forsåvidt en mail til dem også, og det var bare å sende inn så skulle dem fikse det.

Lenke til kommentar

Ja det er kanskje like greit å ta slike ting direkte med Nikon istedet for å legge igjen ekstra dager hos salgsted.

 

Jeg bor i Oslo området, har Nikon et sted her i nærheten en fysisk kan levere kamera inn på rep, for å spare noen dager i postgang.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...