Gå til innhold

Nye hodetelefoner til ca 1000,- (Helst in-ear)


Anbefalte innlegg

Har sett litt på diverse ørepropper i det siste, men har ikke klart og bestemme meg, har heller ikke mye peiling på lyd. Fikk ikke interesse for lyd før rett før jul da jeg kjøpte meg DT770 + Asus Essence STX, herregud lyd kan være fantastiske greier..!

 

Uansett, skal ha noen til og bruke med mobilen, DT770 blir både for store pluss at ledningen er jo altfor lang til og ha i en jakke for eksempel.

 

Mobilen som brukes for øyeblikket er LG Optimus 2x, men denne skal mest sannsynlig byttes ut i Mars (Nye HTC eller S4), tenker mest på HTC pga deres beats lydkort, vet ikke hvor bra dette er da.

Lurer også litt på hvor bra Sony sine mobiler er mtp lyd, da jeg etterhvert også har fått interesse for gode kamera, vet Sony har gode kamera.

 

Komfort og lydkvalitet er første prioritet, fulgt av bass deretter støydemping.

Kommer til og bli brukt til musikk mest av alt, men også på den bærbare datamaskinen, altså noe filmtitting også.

Har sett litt på Bose sine IE2, men vet ikke om det er noe bedre for ca 1000kr, skal også sies at jeg bruker briller, så har ikke veldig lyst på slike som har ledningen over øret, da brillene er mer enn nok :p

 

Og til slutt, hvor er best og kjøpe? Ebay? Gode selgere på Ebay? Tips angående moms/toll..

 

EDIT: Vurderer Sony, litt mer info.

Endret av RekylTommy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...