Gå til innhold

Hva er egentlig hornbriller?


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Et kjapt google-søk svarer på spørsmålet ditt. Det er Horn-rimmed glasses du tenker på ikkesant? Tenker tilbake til da Heroes gikk på TV :green:

 

Takk for (kjapt) svar. Du er sikker på at dette er hornbriller? Virker sånn, i hvert fall.

 

Denne typen:

 

Hei, du. Skrev ikke Calvinator før deg? Så at du endret emnetittelen min, forresten. Har lagt merke til at du har gjort det flere ganger i dag. Skal skjerpe meg.

 

Men takk for svar.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Hei, du. Skrev ikke Calvinator før deg? Så at du endret emnetittelen min, forresten. Har lagt merke til at du har gjort det flere ganger i dag. Skal skjerpe meg.

 

Men takk for svar.

Nei, jeg var først! \o/

Gadd forresten ikke kommentere emnetittelen siden du sikkert skjønte hvorfor den var endret. Å endre emnetitler er vel den modereringen vi gjør mest. En god regel er at man skal skjønne akkurat hva tråden handler om uten å gå inn i den. Da er "Hornbriller" litt lite spesifikt. ;)

Men no worries.

Lenke til kommentar

Helt vanlige briller med litt tupper i hjørnene som folk liker nå til dags, spør du meg er det ikke så fint :)

Eventuelle "tupper i hjørnene" er helt irrelevant. Hornbriller har navnet etter materialet de opprinnelig ble lagd av, altså horn. I våre dager er det selvsagt plast. Men saken er uansett at det dreier seg om briller med tykk og oftest mørk innfatning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Eventuelle "tupper i hjørnene" er helt irrelevant. Hornbriller har navnet etter materialet de opprinnelig ble lagd av, altså horn. I våre dager er det selvsagt plast. Men saken er uansett at det dreier seg om briller med tykk og oftest mørk innfatning.

 

Takk.

 

Hvordan vet du dette?

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...