Gå til innhold

Hva får jeg for disse delene? (s-775)


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal oppgradere systemet mitt og har da en nesten komplett PC jeg vil bli kvitt:

 

Kabinett: Antec P182

Hovedkort: Asus P5Q Deluxe

CPU:Intel Q9550

Kjøler:Thermalright Ultra Extreme

RAM: 4x2048 MB DDR 2 RAM (god kvalitet, men husker ikke helt merke)

 

Er med Noctuavifte på 1300 RPM på TRUE-kjøleren og kan også være med noen Noctua-vifter på kabinettet. CPU kjøres nå på nesten 4 GHz og har gjort det siden innkjøp for rundt 4 år siden, helt stabil hele veien.

 

Noen som har forslag til hva jeg kan få for dette? skal jeg selge individuelt eller som pakke? legge ut her på bruktmarkedet eller finn.no?

 

Edit: glemte RAM

Endret av intelli-musa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg skal oppgradere systemet mitt og har da en nesten komplett PC jeg vil bli kvitt:

 

Kabinett: Antec P182

Hovedkort: Asus P5Q Deluxe

CPU:Intel Q9550

Kjøler:Thermalright Ultra Extreme

 

Er med Noctuavifte på 1300 RPM på TRUE-kjøleren og kan også være med noen Noctua-vifter på kabinettet. CPU kjøres nå på nesten 4 GHz og har gjort det siden innkjøp for rundt 4 år siden, helt stabil hele veien.

 

Noen som har forslag til hva jeg kan få for dette? skal jeg selge individuelt eller som pakke? legge ut her på bruktmarkedet eller finn.no?

Trur du skal selge det som ein pakke. Delene er nok ikkje verdt så alt for mykje i løsvekt..
Lenke til kommentar

Kabinettet ditt var meget popis en gang, men i dag koster et superbra kabinett ca 700,-. Prosessorkapasiteten din koster ny ca 800,- i dag feks A8-5600K eller lignende. Hovedkort koster ca 800,- og 8 GB ram 400,-. Verdien din er ca 2700,- nytt. Brukt maks 30-40% og som Marius her sier verdi 900,- -1000 kr - og det tror jeg du kan selge det for på FINN. Den prosessoren der drar jo de fleste skjermkort på maks enda (med noe overklokking). Den er ihvertfall ikke allverdens bremsekloss.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...