Gå til innhold

Mulig å spore brors iPhone 4?


Anbefalte innlegg

Hei sann, jeg har en bror som driver med litt snusk og rusk, veldig iriterende og jeg lyver veldig mye. Han har nettopp kjøpt seg en brukt iphone 4 og jeg lurer på om det finnes en app som jeg kan overvåke hvor han er.

 

Det hadde hjulpet meg veldig mye.

 

eller om det finnes en billig sensor som man kan kjøpe som overvåker hvor man er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nok mulighet til og få tak i telefonen hans ja. Men straffbart... han lyver og lyver, og bruker penger som ikke er hans.. er vel mere han som gjør noe kriminelt her.

 

Om det finnes en app som jeg kan innstalere på han sin telefon og det samme hos meg sånn at jeg kan se hvor han er. Dette er for hans sin egen del. like før banken ringer han og sier at han er i gjeld på 200.000kr hvis vi ikke finner en smart ide for å se hvor han er. Og ja jeg har prøvd å skygge han, men er ikke gira på å gjøre det hele tiden. :p

Lenke til kommentar

Hva med å ta det opp med ham? Ulovlig overvåking løser som regel ikke problemer som de du har, men skaper nye. Hvis familien min hadde overvåket telefonen min, selv om jeg hadde vært litt ute å kjøre, hadde jeg sett på det som et stort tillitsbrudd og en krenkelse av mitt personvern.

 

Kanskje jeg misforstår intensjonene dine. Kan du si litt mer om hva du tror du kan oppnå ved å overvåke ham, annet enn at det er for hans egen del?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Google Latitude

 

Google Latitude er genialt.... Bruker det på telefonen til guttungen og det har hjulpet mange ganger når han ikke vil si hvor han er. I begynnelsen visste han ikke om det, men nå er han klar over det....

Ser overhodet ingen etiske betenkeligheter med dette og kan trygt anbefale det fordi om andre her mener noe annet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...