Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skjedde med draget mitt!


Anbefalte innlegg

Jeg har vært vant med at jeg kan dra opp akkurat den fisken jeg peker på når jeg hiver uti snøret, men etter siste duden jeg ****** oppdaget jeg at karma traff meg... Nå har jeg faen ikke rørt en (that way) på faens 76 dager!

 

Jeg skjønner virkelig ikke greia. Er det jeg som ikke fisker nok, eller er det rett og slett gud som vil stramme meg opp igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forumet er fylt av bøger som f eks denne th.... eh, duden over her, og andre lignende avatarer på lave nivåer, derfor er det ingen av de jeg er borti som er å finne på steder som her.

 

Jeg hadde jo vært en av dere jeg og om jeg hadde vært seriøs her inne. Men som noen burde klare å tenke seg til er dette stedet kun et tidsfordriv for meg, så dermed er ikke jeg å regne som lavnivå

 

Jeg bruker dette stedet når jeg venter på at badet skal bli ledig, eller når jeg håndkletørket håret før jeg skal noe, så det er ikke svæært ofte nei!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forumet er fylt av bøger som f eks denne th.... eh, duden over her, og andre lignende avatarer på lave nivåer, derfor er det ingen av de jeg er borti som er å finne på steder som her.

 

Jeg hadde jo vært en av dere jeg og om jeg hadde vært seriøs her inne. Men som noen burde klare å tenke seg til er dette stedet kun et tidsfordriv for meg, så dermed er ikke jeg å regne som lavnivå

 

Jeg bruker dette stedet når jeg venter på at badet skal bli ledig, eller når jeg håndkletørket håret før jeg skal noe, så det er ikke svæært ofte nei!

 

Allikevel oppsøker du støtt og stadig hjelp fra disse såkalte bøgene på forumet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...