Jump to content
Sign in to follow this  
Arodem

Sony fikk millionbot (PS3)

Recommended Posts

Annonse

Anke dette jaja, syntes de var griseheldig og boten burde minst ha vært 50 ganger større.. Aldri mer kredittkort på PSN for meg iallefall

Virkelig? Nå kan man jo bruke Paypal iallefall, så da slipper du vel å bekymre deg.

2.2 millioner? Dette tilsvarer fem utviklere som jobber på et prosjekt i to måneder... Kun symbolsk betydning denne boten. Liten bot for såpass stor sikkerhetsbrist.

Godt betalte utviklere som får 100.000 NOK i måneden da.

Godt betalte utviklere som får 100.000 NOK i måneden da.

Bedriften de jobber som konsulent i hvertfall. Selv tjener jeg naturligvis kun en liten brøkdel av det jeg omsetter for.

Alle vi som har Java er ikke trygge. Er ikke bare Sony som har hatt lekkasjer. MS har også hatt brukere som har blitt tappa for penger ved en exploit via FIFA 12. Flere tusen points ble kjøpt uten at brukeren viste om det. PayPal kan også brukes til triksing og fiksing. Bror min ble lurt via Paypal

Det som er nå er hack'o rama, det vil aldri stoppe!

Har enda til gode å høre at noen har tapt penger fordi dem har hatt sitt kredittkort info hos Sony

Men slik flause av Sony er meget dumt, men husker jubelen fra brukere verden rundt, tafattige gamere som ikke har noe bedre å gjøre enn å hetse Sony! :)

Se på det positive, Sony gjør det bedre for hver måned som går, ikke bare i spillverden, men mobil/tablet også. De taper noe hele veien men det går noe bedre.

At dem tørr likevel å lansere sikkert 5 eksklusiver til PS3 eller mer i år er jo et pengesluk av dimensjoner!

Edited by iToMaN

Alle vi som har Java er ikke trygge. Er ikke bare Sony som har hatt lekkasjer. MS har også hatt brukere som har blitt tappa for penger ved en exploit via FIFA 12. Flere tusen points ble kjøpt uten at brukeren viste om det. PayPal kan også brukes til triksing og fiksing. Bror min ble lurt via Paypal

Det som er nå er hack'o rama, det vil aldri stoppe!

Har enda til gode å høre at noen har tapt penger fordi dem har hatt sitt kredittkort info hos Sony

Men slik flause av Sony er meget dumt, men husker jubelen fra brukere verden rundt, tafattige gamere som ikke har noe bedre å gjøre enn å hetse Sony! :)

Se på det positive, Sony gjør det bedre for hver måned som går, ikke bare i spillverden, men mobil/tablet også. De taper noe hele veien men det går noe bedre.

At dem tørr likevel å lansere sikkert 5 eksklusiver til PS3 eller mer i år er jo et pengesluk av dimensjoner!

Hva snakker du om? selv om spill er ekslusivt betyr ikke at de mister penger.

Edited by Realzi