Gå til innhold

Lage .iso filer av mine Spill-CDer


Battaman

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har gått til innkjøp av en ultrabook som ikke har CD-ROM, og jeg ønsker å spille mine gamle spill på den, problemet er jo at disse krever at man har en CD i maskinen for å spille.

Jeg vet at jeg kan laste ned .iso-ene fra nettet, men jeg vil helst unngå det siden jeg skal prøve å holde meg unna malware på den nye maskinen. Derfor lurer jeg på hva som er den beste metoden å lage .iso-er fra de CD-ene jeg har liggende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DVD Decrypter lager ISO fil. Kjør DemonTools så skal da dette gå fint?

 

Å lese spillet går fint, men man får ikke startet spillet. Det er hele poenget med kopibeskyttelse. Å laste ned en crack til et spill man har kjøpt er derimot ikke ulovlig, og man er ganske kløne hvis man klarer å dra med seg malware når man gjør dette, men alt er vel mulig hvis man har liten kunnskap.

Lenke til kommentar

Å spille spillet med .iso-en jeg lagde.

 

Vel det er ikke verst med et program som ikke har blitt oppdatert på 8 år. Nå er det vel en liten mengde spill der ute som ikke har veldig god kopibeskyttelse der dette er mulig, du hadde ihvertfall ikke hatt sjangs i havet med et nyere spill med det der, men bra det funket for det ene ihvertfall da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...