tNy Skrevet 9. oktober 2013 Skrevet 9. oktober 2013 Hvorfor legger de til en "hoppefunksjon"? Tror det kan se vanvittig dumt ut
tNy Skrevet 10. oktober 2013 Skrevet 10. oktober 2013 Ser at det er kommet en del bugs/Exploits etter at hopping er blitt innført.. Det måtte jo komme!
tNy Skrevet 10. oktober 2013 Skrevet 10. oktober 2013 Ikke når det påvirker andre deler av spillet. Leste en liste hvor man bla kan bevege seg nesten uhindret i Hades sin ulti, og flere andre ting.
igxx Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Skrevet 10. oktober 2013 Ikke når det påvirker andre deler av spillet. Leste en liste hvor man bla kan bevege seg nesten uhindret i Hades sin ulti, og flere andre ting. Håper det blir fikset snart da =)
erklingen Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Har nett begynt med Smite selv, forelsket meg helt fra dag 1! er blitt level 20 på relativt kort tid, men skulle gjerne hatt enda flere å spille med. Så om noen er keen så heter jeg "erklingen" på smite Er veldig godt å se og at det er en aktiv tråd her og litt community. Det gir spillet ett nytt nivå når man får flere å spille og dele erfaringer med Endret 11. oktober 2013 av erklingen
igxx Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Skrevet 15. oktober 2013 Artig å høre at andre også ble forelsket første dagen Kan sikkert adde deg, og så kan jeg evt switche til smurfen Prøver ihvertfall å den så aktiv så mulig, men er ikke kjempe mange som spiller smite i Norge, og enda mindre som er på diskusjon.no
BR34K Skrevet 15. oktober 2013 Skrevet 15. oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=bnUyXDe2BTg&hd=1 Ganske sykt play imo.
igxx Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Skrevet 15. oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=bnUyXDe2BTg&hd=1 Ganske sykt play imo. Altså. Builden til Ao'en er ikke veldig bra, normalt sett (vet jo ikke hvordan geimet var) Motstanderen har jo 0 map awareness... og dette er vell grunnen til at ao blir valg 1 av 30-40 ganger i top competitive play.
igxx Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Skrevet 26. oktober 2013 Noen som har noen tanker på det "nye" League systemet?
JokerN_ Skrevet 27. oktober 2013 Skrevet 27. oktober 2013 Har trua på å spille litt igjen til uka. Noen som vil være med å teame opp?
igxx Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Skrevet 27. oktober 2013 Kan sikkert joine så lenge det ikke er team practice for min del Hvilken level er du i?
igxx Skrevet 5. november 2013 Forfatter Skrevet 5. november 2013 AMC Patch Notes Da var det på tide med ny patch Det viktigste: Ny assault map Ny gud. Ah Muzen cab
igxx Skrevet 6. november 2013 Forfatter Skrevet 6. november 2013 HiRezBart @HiRezBart 2h Looks like the patch wont be tomorrow. More info to come from me or @HirezChris. Ill update timing when I know more
tNy Skrevet 6. november 2013 Skrevet 6. november 2013 igxx, du har nok sett flere kamper på høyere nivå enn meg, vet du om Watchers Gift blir noe særlig brukt?
igxx Skrevet 6. november 2013 Forfatter Skrevet 6. november 2013 igxx, du har nok sett flere kamper på høyere nivå enn meg, vet du om Watchers Gift blir noe særlig brukt? Altså her er det et klart skille mellom NA og EU EU tank start: Vanguard --> Midas --> osv NA tank start: Gift --> mias/graves --> osv Var dette et bra nok svar ?
tNy Skrevet 6. november 2013 Skrevet 6. november 2013 Har havna som tank de få gangene jeg har spillt Ranked/League... Vært usikker på om jeg skal starte med Gift eller Vanguard... Men har sett ann hvem jeg får som partner på lane...
igxx Skrevet 6. november 2013 Forfatter Skrevet 6. november 2013 Har havna som tank de få gangene jeg har spillt Ranked/League... Vært usikker på om jeg skal starte med Gift eller Vanguard... Men har sett ann hvem jeg får som partner på lane... Kan være lurt. Personlig liker jeg best vanguard - midas. fordi du kan være aggressiv og ta en del minnions dmg, og derfor få overtaket i lane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå