Gå til innhold

Trenger støtte for å bli musikk artist! :) jeg er litt sjenert og redd, håper å legge ut amatør musikk-video :)


Honning_Nisse

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer å melde meg på div musikkprogrammer som norske talenter, x-factor osv. Skal kanskje også produsere musikkvideo til egen låt. Gleder meg til å bli kjendis. Kanskje en dag vil jeg stå på scenen med Rihanna og de andre sangerne!? ;) Jeg mener at jeg har et sinnsykt talent som ingen andre kan matche!<3 Men jeg trenger støtte osv til å gjøre dette her! GIVE SOME FEEDBACK! ;)<3 Får jeg nok støtte kommer det nok en video på youtube<3 Dere avgjør folkens.... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du høres ikke veldig sjenert ut på måten du skriver ihvertfall. Der gir du uttrykk for stor grad av selvsikkerhet og tro på deg selv. Noe som kan være vel og bra, i en viss moderasjon, men her påstår du at du er verdens beste talent og har tanker om å stå på scenen med Rihanna. Vel, for å være helt ærlig tror jeg denne posten er TROLL. Men for all del, laster du opp en video på Youtube kan jeg gjerne bruke 5 minutter på å se på verdens største talent innen musikk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...