Gå til innhold

Knust glass Lumia 920


Anbefalte innlegg

Kjøpte min hvite 920 18.desember og har vært svært fornøyd med telefonen, WP8 er ikke perfekt, men hardware-følelsen er klassisk NOKIA.

 

På jobb i dag mistet jeg tlf ca 30 cm ned på kontorpulten og glasset splintret som et vannglass med høy spenning. Gikk i "tusen bitar", m.a.o..

 

Er interessert i å høre om noen har opplevd tilsvarende. Jeg mistenker produksjonsfeil, men frykter jeg blir beskyldt for å ha mistet tlf mange meter.

 

Så nå blir det renessanse-periode med gode gamle N9, føles egentlig ikke så verst :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Kjøpte en 920 selv. Etter to dagers bruk har jeg fått riper på glasset.

Har levert den til service men dem seier at det er ikke ripefritt glass.

I nokia sin hjemme side står det at tlf er levert med gorilla glass .

Det kan det ikke være får da hadde det ikke blitt ripe etter to dager kun og ta ut av lomma. Har en samsung s 3 den har jeg prøvd og lage ripe i ved og gni nøklene på glasse der blir ikke et merke. Og det skal være det samme glasse på nokia. Det skal eller ikke knuse så lett.

Lenke til kommentar

Hei

Nei det er vel ingen på påstår det men etter smarttelefonen begynte med gorilla glass.

Har nå ikke jeg opplevd og få ripe på glasset.

 

Her er et sitat fra Nokia sin hjemme side.

 

Visuelt imponerende, utrolig tøff Corning ® Gorilla ® Glass muliggjør dagens sleekest smarttelefonen og tablett design, samtidig som det gir eksepsjonell skademotstand til fall, støt, og skraper i hverdagen.

 

Derfor ble jeg overrasket at det oppsto riper etter to dagers normal bruk.

Lenke til kommentar

Wow, har selv en huawei u8800 (som er et billig merke) har mistet telefonen ca 20-30 ganger i betong gulvet (ja jeg mister ting veldig lett) og det fra 50 cm til 1-2 meter og det eneste som har skjedd er at litt av rammen er ødelagt, men har jo ikke noe partisk betydning, og thats it.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 11 måneder senere...

slenger meg på trenden med å knuse skjermen på 920 (skulle sannelig ikke mye til).

Jeg ønsker å skifte denne selv. Det virker som det er kun glasset som er knust og at andre funksjoner er intakt. Jeg har surret litt rundt på nettet for å finne erstaningskjerm, men er litt usikker på hvilken del jeg skal bestille og hvor jeg skal bestille dette fra. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Da skjedde det meg også, et lavt tilsynelatende harmløst fall og knust glass.

 

Men på en annen side, jeg har hatt denne siden 920 var ny i butikken, og jeg har mistet den ned utallige ganger uten at noe har skjedd. Til og med fall fra et høyt bord ned på betonggulv har den tålt.

 

Denne gangen tippet den imidlertid rundt i lufta og landet flatt med skjermen ned etter 40cm fall, KNUS!!!

 

Så, hadde dette skjedd når den var ny hadde jeg sikkert klaget over hvor lite den tåler, men min erfaring tilsier imidlertid at den tåler utrolig mye juling. Det er bare at man noen ganger er ekstra uheldig med landingen.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt 4 Lumia av ulike typer, og har aldri greit å knuse noen av dem. Hadde også en Samsung Ativ S, den knuste etter et fall på ca 15 cm, på en grusvei. Flaks og uflaks avgjør nok dette, men min erfaring er at Lumia ikke er dårligere enn snittet, heller bedre. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...