Gå til innhold

Diskusjon.no er på vei utfor stupet. Dårlig oppførsel av mod og veileder


Gjest Slettet+8713

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8713

Normalt går det veldig greit fram kva rolle brukaren har. Om eg skriv at eg har fjerna innlegg i ein tråd, er det som admin. Skriv eg eit innlegg og fotball er det som brukar.

 

Er du i tvil så må du berre spørje, men som sagt har eg ikkje opplevd noko problem med dagens ordning.

 

Hr. Brun er en forumveileder og han fremstår som en full politimann på dette forumet. Han burde overhodet ikke inneha tittelen forumveileder.

Selv i denne tråden er der blitt slettet innlegg uten at man kan se det nå, men Hr Brun svarer på et spørsmål som ikke finnes lengre opp i tråden...

 

Til KVTL, så kan jeg bare si at jeg har bidratt til dette forumet siden 2001, men de siste årene har det blitt en dårlig plass å være. Nissen ønsker også å legge inn årene og om du lurer, så ja, jeg har hatt konto her inne før og om denne kontoen jeg nå har blir sperret, så skal jeg vel klare å komme meg inn hit på en eller annet vis bare for å bevisliggjøre at den måten dette forumet modereres på, fører til et dårligere forum med mere dritt slenging. På samme måte som Itavisens forum ble. Mobilregistrering kommer det sikkert til å bli her inne. enten som vedtak eller som pålegg....

 

Så Hr brun, nå kan du komme med ditt.

Lenke til kommentar

Kommet med mitt? Du liker meg ikke, OK. Det er jo forsåvidt greit å vite, men ærlig talt driter jeg ganske greit i hva du synes om meg, og har ikke noe behov for å "komme med" noe som helst i svar på dine påstander, og spesielt ikke når disse bare er vage anklagelser om at jeg gjør en dårlig jobb, uten noen form for dokumentasjon :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Til KVTL, så kan jeg bare si at jeg har bidratt til dette forumet siden 2001, men de siste årene har det blitt en dårlig plass å være. Nissen ønsker også å legge inn årene og om du lurer, så ja, jeg har hatt konto her inne før og om denne kontoen jeg nå har blir sperret, så skal jeg vel klare å komme meg inn hit på en eller annet vis bare for å bevisliggjøre at den måten dette forumet modereres på, fører til et dårligere forum med mere dritt slenging. På samme måte som Itavisens forum ble. Mobilregistrering kommer det sikkert til å bli her inne. enten som vedtak eller som pålegg....

 

Selv om vi er moderatorer så betyr ikke det at vi er naive. Jeg er fullt klar over at det er mulig å registrere flere kontoer uten å informere oss, og at det finnes slike kontoer. Vi stenger dog de vi kommer over.

 

Ser du skriver at du har bidratt i forumet siden 2001, men det blir litt vanskelig å ta en vurdering av dine påstander når kontoen din ble registrert november 2012. Hva var ditt/dine tidligere brukernavn?

 

Jeg har selv ikke en fartstid fra 2001 som bruker (men har lest forumet ihvertfall siden da), men har dog fått en del år på baken siden 2004 når jeg registrerte kontoen min.

 

Det jeg har erfart er at i tidligere tider var det mer vilkårlig håndhevelse av retningslinjene på forumet. Jeg vil påstå at en del av de moderatorhandlingene som ble utført i tiden du selv hevder du ble aktiv, i dag ikke tåler å se dagens lys. Så ærlig skal jeg være med deg, men merk at dette var før min tid som moderator. Man begynte en holdningsendring rundt 2005- 2007 (jeg ble moderator på slutten av 2007).

 

Når det gjelder dne tråden du linket til så dreier det seg om andre forhold enn det du påberoper deg i første posten.

 

Som nevnt så har du fått oppreisning for de feilene som har blitt begått mot deg som bruker. Jeg ser også at du drar denne tråden ned til et uheldig nivå når du fremsetter uttalelser som "Vel drittsekker har en tendens til å drite...." Man kan ikke diskutere saklig på en slik uttalelse.

 

Da jeg ser at du har fått beklagelse, samt at man begynner å diskutere andre nyanser enn det som er tatt opp i førstepost, så stenger jeg denne tråden.

 

Jeg regner med at du er uenig i dette. Men jeg ser at du er uenig i hvordan en veileder utfører sine oppdrag på forumet, og slike diskusjoner kan vi ta på pm meg og deg.

 

Hvis du ønsker å sende en formell klage på veileder, så kan du sende denne til meg på pm. Jeg vil da videresende denne til rette vedkommende.

 

Men før du starter med å skrive ned en eventuell klage på denne veilederen har jeg disse to kravene:

 

1. Les innlegget mitt nøye og tenk igjennom. Deretter venter du minst 30 minutter før du starter med skrivingen. Ta deg gjerne litt fri fra pcen også. Min erfaring at på den måten får man tenkt ting mer igjennom og ikke bare skriver i affekt.

 

2. Send meg en pm der du oppgir ditt/ dine tidligere brukernavn samt en velbegrunnet klage på veileder. Det bes også om at du er konkret og linker til aktuelle innlegg som du bygger opp klagen din med.

 

Jeg skal personlig sørge for at dette blir tatt seriøst og blir behandlet på en skikkelig måte internt.

 

Vennlig hilsen

 

KVTL

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...