Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg oppgraderte min Windows Vista til Windos 7 i dag (11/01/12). Når jeg startet opp PCen koblet jeg inn internettkabelen, men fikk ikke inn signaler. Jeg fikk diagnosert problemet, og fant ut at jeg ikke hadde en Nettverks Driver.

 

Jeg har nå googlet med min laptopp men ingenting av det jeg har prøvd hit tils har fungert. Prosessoren jeg bruker er en; AMD FX™-4100 Quad-Core Processor 3.60 GHz. Systemtypen er Windows 7 64-biters operativsystem

 

Er det noen som kjenner igjen problemet eller som hvet hvordan jeg løser det.

 

Takk :)

Endret av Toby95
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå til startmenyen og høyreklikk på datamaskin eller computer. Velg behandle/manage.

 

I det neste vinduet klikker du på enhetsbehandling/device manager til venstre.

 

Utvid nettverksadaptere/network adapters og se om det er noen gul trekant der.

 

Høyreklikk på den som har gul trekant på seg og velg egenskaper/properties.

 

Gå til fanen som heter detaljer/details.

 

Velg hardware Ids i drop-down-listen og skriv ned det som står under verdi/value.

Lenke til kommentar

Gå til startmenyen og høyreklikk på datamaskin eller computer. Velg behandle/manage.

 

I det neste vinduet klikker du på enhetsbehandling/device manager til venstre.

 

Utvid nettverksadaptere/network adapters og se om det er noen gul trekant der.

 

Høyreklikk på den som har gul trekant på seg og velg egenskaper/properties.

 

Gå til fanen som heter detaljer/details.

 

Velg hardware Ids i drop-down-listen og skriv ned det som står under verdi/value.

på "Enhetsbehandling" står det ikke "nettverksadaptere". Jeg har sjekket en annen Windows PC for å se om jeg leter på riktig plass og der fant jeg "nettverksadaptere"

 

"Powered by Asus" sier meg dessverre svært lite. Åpne start-menyen og søk etter "dxdiag". Åpne programmet, og se hva som står i feltet "Systemmodell". Skriv det ned her, såklart.

Det står ingenting, eller det står bare "Systemodell: System Product Name"
Lenke til kommentar

på "Enhetsbehandling" står det ikke "nettverksadaptere". Jeg har sjekket en annen Windows PC for å se om jeg leter på riktig plass og der fant jeg "nettverksadaptere"

Men er det noe der i det hele tatt som har gul trekant på seg? Gjør det jeg skrev på de eventuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...