Gå til innhold

Ta med bil fra England til Norge


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Vi skal flytte fra England til Norge og på grunn av våre omstendigheter skal vi kjøre. Vi har en Citroen Berlingo vi skal kjøre, men jeg kunne godt tenke meg å kvitte meg med denne når vi er tilbake i Norge.

 

Hva er beste fremgangsmåte? Selge den tilbake til England? Selge den her i England og leie bil for å kjøre, jeg ser for meg at det blir dyrt også? Det er vel ikke så mange i Norge som vil kjøpe bil med alt på feil side.

Hvor lenge kan vi kjøre den i Norge så lenge den er registrert i England, er det noen regler for det?

 

På forhånd takk for all eventuell hjelp :) .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt poenget. Det går da ikk an å kjøre fra England til Norge. Den kan være med på ferje over, men da står den jo likevel i ro.

Selg den i England. Bær koffertene opp i båten, og kjøp en ny i Norge. Dere kan sikkert kjøpe den på nettet det stedet der båten kommer til land, og få den ferdig levert på kaia der når dere ankommer. Vet om en som gjorde en sånn avtale.

Lenke til kommentar

Hæ? Selvfølgelig kan man kjøre fra England til Norge, jeg mener jo ikke at vi skal kjøre over vannet såklart.. ;) Ferje til Nederland og kjøre derfra er planen.

 

Uansett, vi må kjøre fordi vi skal ha med hunden vår som er diger, og derfor kan vi ikke bare få bilen eller ting sendt etter oss.

 

Edit: Har uansett funnet ut at det kommer til å koste så mye at det ikke er noen vits i :) .

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...