Gå til innhold

Får ikke koblet PSVita til internett etter oppdatering


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en PSVita i dag, slo den på og etter å ha fiklet litt med menyene osv prøvde jeg å koble til wifi-nettverket her. Bruker et adapter i PC-en for å få internett på alt mulig annet, som 3DS, iPad, telefon osv. Greia er at da jeg prøvde å koble til nettverket med PSVitaen gikk det helt fint. Jeg tastet inn pasordet og var på nett i løpet av ett minutt eller to. Deretter prøvde jeg å koble til PSN Store fra Vitaen, noe som også gikk helt fint. Det eneste var at jeg måtte oppdatere den (logisk nok), så lastet ned oppdateringen, Vitaen slo seg av når den ar ferdig installert og jeg slo den på igjen.

 

Etter det har jeg ikke klart å koble til nettverket i det hele tatt på Vitaen. WTF? For ordens skyld sitter jeg nå og laster ned en patch til et spill på 3DSen via det samme nettverket, og iPaden gikk rett på nett uten problem. Adapteret jeg bruker til nettverket fungerer med andre ord helt fint. Jeg har trippelsjekket passordet på Vitaen, og det stemmer. Jeg har ikke den fjerneste anelse om hva som er feil her. Etter oppdateringen funker ikke nettverket i det hele tatt, men hvorfor? Hva kan jeg gjøre for å ordne det? Om det så er kan jeg plugge vitaen inn i PCen med usb-kabel og få internett den veien, om det er lettere. Trenger litt hjelp her.

 

Edit: Glem det, fikk ordnet det. Måtte restarte både PCen, adapteret og PSVitaen, men nå funker det. :)

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...