Gå til innhold

Hexafix - Galleriet


Hexafix

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på et par ting.

 

Er det slik at du trenger full konsentrasjon når du tegner? Må du ha fullstendig stillhet rundt deg?

 

Hva er det som eventuelt kan ødelegge for deg når du tegner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på et par ting.

 

Er det slik at du trenger full konsentrasjon når du tegner? Må du ha fullstendig stillhet rundt deg?

 

Hva er det som eventuelt kan ødelegge for deg når du tegner?

JA men da skal du få svar når du spør høflig og ordentlig.

 

Det er pluss med stillhet og når man gjør noe som for eksempel å tegne eller andre ting som krever konsentrasjon så er stress og uforutsette situasjoner noe av det mest destruktive.

 

Enten så konsentrerer jeg litt eller så er jeg veldig konentrert og når jeg er veldig konsentrert så er jeg mest sårbar. Jeg trenger en god time på å oppnå dyp konsentrasjon og da er jeg klar for å jobbe... Ikke bare med tegning men alle andre ting som jeg driver med. Mer konsentrasjon jo bedre blir resultatet og det må komme av seg selv. Det er også viktig med lyst og godt humør. Godt humør er det viktigste og når jeg blir forstyrra så får jeg dårlig humør for da må jeg bruke en time på å roe ned og en time på å få tilbake konsentrasjonen og da kan jeg bli forbanna.

 

Det er greit med motgang og ting som ødelegger.. Men ikke hele tiden slik at gjentar seg. Da blir alt ødelagt for meg.

 

Det er også viktig at jeg få klar bane i hele nervelinja fra hjernen og gjennom hele armen slik at jeg får mest mulig fin kontroll..

 

Dette er noe til å føle på og trene på.

 

Jeg må også kunne se motivet klart for meg i hodet og da kan jeg se på hele bildet eller små detaljer og jo bedre jeg ser det som er visuelt i en kombinasjon med gode nerver i armen + godt humør og lyst så er det da jeg er mest klar og egner meg best.

 

Det er viktig at jeg hører på musikk, er godt uthvilt, at jeg ikke er sulten, god samvittighet og fri for stress. Føle god tid er viktig for god tålmodighet og da blir det lettere å mestre stress. Jeg mener at alle typer stress er unødvendig og derfor så jobber jeg for å unngå dette i stedet for å bruke energi på å mestre dette. Er det så jævla vanskelig egentlig? :C

Lenke til kommentar

det å være "fjern" og tegne er ikke noe jeg ser på som en god sammenheng.

tegning krever at du er konsentrert, og studerer. ta å finn noen kurs i akt tegning, konstruksjon, og/eller kjøp en bok om basics først.

det å være "fjern" for meg er det beste jeg kan være for god konsentrasjon.. Hvis ikke så hadde jeg vært overfalt av tanker som forstyrrer meg som trenger seg inn i sentrum fra alle kanter. Jeg må røyke for å konsentrere meg godt. Og "fjern" er egentlig bare et nybegynner begrep om det å være påvirket av cannabis : )
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ja, man må tåle kritikk når man skal vise frem kunsten/tegningene sine, men å komme med så latterlige tilbakemeldinger som dere kommer med her er jo helt utrolig. Sier litt om hva som sitter bak tastaturene i vårt langstrakte land.

 

 

Når det kommer til bildene dine synes jeg noe er veldig kult, og noe mindre bra. Jeg liker spesielt godt bilde nr. 6. Uansett hva andre sier, fortsett med greia di. Noen vil elske det, mange vil hate det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, man må tåle kritikk når man skal vise frem kunsten/tegningene sine, men å komme med så latterlige tilbakemeldinger som dere kommer med her er jo helt utrolig. Sier litt om hva som sitter bak tastaturene i vårt langstrakte land.

 

 

Når det kommer til bildene dine synes jeg noe er veldig kult, og noe mindre bra. Jeg liker spesielt godt bilde nr. 6. Uansett hva andre sier, fortsett med greia di. Noen vil elske det, mange vil hate det.

Takk, jeg ble positivt overrassket over hva du skriver til meg her. Det er ikke første gangen du skriver til meg og da var det en mindre god tone. Du minnet meg mer om de andre som du faktisk kritiserer. Men det var før og jeg gidder ikke å tenke på noe mer på det. Sier bare velkommen tilbake for det er lenge siden jeg har sett deg.

 

Nå er det en periode som jeg ikke føler for å tegne så mye men jeg kommer til å få lyst til å gjøre det igjen. Jeg syns selv at det er dårlige tegninger. Syns de så litt bedre ut for noen uker siden og jeg vil ikke overvurdere meg selv.

 

Du skriver at du liker bilde nummer 6 og det er jo det som er mest "ondskapsfullt". Det sier kanskje litt om at du er tøff selv men det er ikke alle som er like tøff og hard som du kanskje er selv... Siden du ikke skriver hvorfor du liker det.

 

Men takk for tilbakemelding da. Det du skriver viser jo at du egentlig er ganske smart så jeg lurer litt på hvorfor du i det hele tatt gidder å bruke tid på å kommentere på en så meningsløs tråd som dette.

 

Takk skal du ha ^^

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...