Gå til innhold

Snikreklame med adblocker


sinnaelgen

Anbefalte innlegg

I mangel på et egnet sted så poster jeg her.

 

Hvor mange av dere opplever reklame på nettsidene dere besøker til tross for at det er installert addblok ?

 

jeg bruker firefox 17.0.1 og opplever at dialogvinduer huker seg fast enten nederst i nettleservinduet eller til venstre

 

nå vet jeg ikke om det er noe som er innbygd i nettleseren eller om dette er generelt

 

Nå kan jeg riktignok lukke det ned ved å klikke på riktig knapp med kryss på , men det er irriterende å måtte lukke flere slike pr nettside og gjerne på hver enste nettside jeg besøker

 

 

hvordan blir man kvit skiten ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 11 måneder senere...

Hvis jeg skulle velge mellom firefox og chrome uten andre premisser så ville ejg nok ha valg Explorer i stedet

vel , jeg ville ha valg firefox

 

når det gjelder premissene så har jeg bedre kontroll på hvordan jeg kan sette opp fordelene i firefox

når det gjelder problemet med popup reklame så er det ingen forskjell i firefox og chrome her hos meg

 

for tiden dukker noen rare rammer eller vinduer uten innhold i stedet for reklamen når jeg bruker firefox mens det i chrome dukker opp reklame. derfor foretrekker jeg firefox fremfor chrome

 

problemet er dog at video avspillinger forsatt fungere bedre i chrome en firefox til tross for at jeg har forsøkt alt

Lenke til kommentar

"Why is Adblock Plus not recommended? Adblock Plus shows “acceptable ads” by default, which works against the purpose of the add-on. Either disable acceptable ads or use the Adblock Edge fork instead" src

 

Enten slår du av snikreklamen eller innstallerer Adblock Edge. Disconnect og Noscript anbefales også. Med sistnevnte kan du blokkere "tek.no" script på hw.no, gamer.no osv så slipper du meldingen om at du må slå av ads.

Endret av fenele
Lenke til kommentar

 

Enten slår du av snikreklamen....

 

hvordan gjør jeg det med adblockker pluss ?

 

Det er verd å ta med at jeg forøkte å blokkere for reklamen som kommer før og etter alle disse videone som ligger på nettsidene til TV2 med resultat at jeg blokkerte hele videoen

 

jeg ønsker en mellom ting , ikke enten eller slik det fungerer nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...