Gå til innhold

Nå er denne historisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fremdeles ikke sett den

Da er det på tide. Bruk 3-4 minutter av livet ditt, og se videoen. Kanskje du blir bitt av basillen selv, eller kanskje du ikke liker den.

Skrevet

Aldri forstått hvorfor den er så populær.. Hvorfor?

Det jeg lurer på er om jeg legger ut et videoklipp som blir sett en milliard ganger er hvordan de får tak i kontonummeret mitt?

• Liker 1
Skrevet

Det jeg lurer på er om jeg legger ut et videoklipp som blir sett en milliard ganger er hvordan de får tak i kontonummeret mitt?

Hvorfor skulle de fått tak i kontonummeret ditt?
Skrevet

Ikke at det akkurat ødelegger nattesøvnen min, men artikkelen inneholder en feil. Sangen peker ikke nese til Gangnam og snobben, men til de som prøver å være posh, uten å ha "klasse". Rett og slett folk som ikke bor i Gangnam, men prøver å gi inntrykk av det. Litt som lottomillionærer som er nyrike uten å ha klasse, som avslører seg med "dårlig smak". F. eks. kjører fet bil, men har Grandiosa til middag... Eller kler seg for flashy eller danser merkelig, som PSY prøver å illustrere i musikkvideon. Det er en parodi på wannabes og posers.

People who are actually from Gangnam never proclaim that they are—it's only the posers and wannabes that put on these airs and say that they are "Gangnam Style"—so this song is actually poking fun at those kinds of people who are trying so hard to be something that they're not.
  • Liker 3
Skrevet

Hvorfor skulle de fått tak i kontonummeret ditt?

All denne YouTube-tittingen, gir penger i kassa til PSY:

– Jeg har sett statistikk som peker til at denne ene sangen har generert rundt 8 millioner dollar i inntekter innen året er omme.

• Liker 2
Skrevet

Aldri forstått hvorfor den er så populær.. Hvorfor?

Er nok siden den er ganske fengende, og siden alle hørte den ble man bare revet med. Så ble den jo veldig mye sett da man så muligheten til å ta JB i views. Og har jo nå skrevet historie på youtube.

Skrevet

Har faktisk sett varianten som er Minecraft basert.

Fantastisk mye bedre enn orginalen med god tekst også.

Men PSY versjonen tror jeg ikke at jeg har sett.

Skrevet

Er nok siden den er ganske fengende, og siden alle hørte den ble man bare revet med. Så ble den jo veldig mye sett da man så muligheten til å ta JB i views. Og har jo nå skrevet historie på youtube.

Aldri forstått meg på listepop :hmm:
Skrevet

Aldri forstått meg på listepop :hmm:

Ikke før, men nå i senere tid har jeg begynt å høre sånn type musikk også. Men de holder seg jo som regel ikke lenge. Er jo bare musikk som fenger godt og blir hekta litt på og så blir lei med en gang igjen. Er jo ikke noen timelss plater som man hører i jevne melomrom over flere år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...