Gå til innhold

[Løst] Bruke laptop som skjerm for xbox?


Heika98

Anbefalte innlegg

Jeg fikk noen gavekort i julegave og tenkte jeg skulle bruke dem på en xbox 360. Men... jeg har ingen skjerm med hdmi eller AV inngang. Så da har jeg disse mulighetene:

 

1. Bruke min laptop som skjerm da den har hdmi. Finnes det et program, en adapter eller noe som lar meg gjøre det?

2. Bruke min pc skjerm som kun har vga. Da trenger jeg en adapter eller noe sånt. Noen som kan hjelpe meg med å finne en hdmi til vga adapter/kabel? Eventuelt en AV til vga adapter.

 

PS: før noen spør, nei jeg har ikke råd til å kjøpe en TV/skjerm med hdmi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk noen gavekort i julegave og tenkte jeg skulle bruke dem på en xbox 360. Men... jeg har ingen skjerm med hdmi eller AV inngang. Så da har jeg disse mulighetene:

 

1. Bruke min laptop som skjerm da den har hdmi. Finnes det et program, en adapter eller noe som lar meg gjøre det?

2. Bruke min pc skjerm som kun har vga. Da trenger jeg en adapter eller noe sånt. Noen som kan hjelpe meg med å finne en hdmi til vga adapter/kabel? Eventuelt en AV til vga adapter.

 

PS: før noen spør, nei jeg har ikke råd til å kjøpe en TV/skjerm med hdmi.

 

Dette har jeg tenkt på selv før... men har ingen svar...

 

Blir interessant å se om det går an... :)

Lenke til kommentar

1. Bruke min laptop som skjerm da den har hdmi. Finnes det et program, en adapter eller noe som lar meg gjøre det?

 

Tvilsomt da de fleste laptoper som har HDMI har det kun som utgang og ikke inngang.

 

2. Bruke min pc skjerm som kun har vga. Da trenger jeg en adapter eller noe sånt. Noen som kan hjelpe meg med å finne en hdmi til vga adapter/kabel? Eventuelt en AV til vga adapter.

 

HDMI til VGA adapter finnes, husker ikke hvor jeg så det, men det kostet ca 350 kr og har 3,5 mm plugg for lyd. Dette må du ha da en ren HDMI til VGA adapter ikke støtter lyd. Så da er du avhengig av at PC skjermen din har lyd inngang.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...