Gå til innhold

Kjøpe softgun...hvor?


Jajakanskjedet

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte jeg skulle kjøpe noen soft guns, for å bruke dem til kortfilmer. Derfor må de se så ekte ut som mulig. Kom over denne nettsiden, http://www.airsoftmegastore.com/1299-DE-M41K1-DE-Airsoft-R36K-RAS-Full-Size-Heavyweight-Tactical-Rifle-Package-w-Tactical-Flashlight-Foregrip-and-Electronic-Red-Dot-Scope.aspx men de var så utrolig mye billigere enn andre jeg har funnet. Er dette noe å satse på? Noen som har erfaring med siden?

 

Og hvordan er det med fortolling ang air soft osv til Norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke ha satset på den, siden den er fra Amerika som gjør at den har en oransje tupp og mest sansyeligvis er i plast . Hva slags film er det snakk om? vi l du ha best mulig realisme eller ?

Er forskjellige kortfilmer jeg lager for moroskyld og laster opp på youtube... Skal være mest mulig realistisk ja. Den oransje tuppen er ikke vanskelig å få fjernet/sprayet vekk, og det at de er i plast har vel ikke så veldig mye å si? Funksjonaliteten og kvaliteten bryr jeg vel meg egentlig ikke om.

Lenke til kommentar

Er forskjellige kortfilmer jeg lager for moroskyld og laster opp på youtube... Skal være mest mulig realistisk ja. Den oransje tuppen er ikke vanskelig å få fjernet/sprayet vekk, og det at de er i plast har vel ikke så veldig mye å si? Funksjonaliteten og kvaliteten bryr jeg vel meg egentlig ikke om.

JA men ville anbefalt enten RAM ( Realistic Action Marker) eller softguns fra norge slikt at du slipper ORansje tuppen og ser mer realistisk ut :p anbefalt nett side http://www.game-on.no/

Lenke til kommentar

Det var en gang jeg skulle gi julegave til nevøen min og han ønsket seg da en soft gun pistol. Dermed stakk jeg innom en lekebutikk og jeg tenkte at de sikkert hadde det der. Det hadde de jo og på julaften når nevøen pakket ut gaven og prøvde den så syntes jeg at den skjøt ganske langt.

 

Ekte så den også ut og den var ganske billig. Denne tror jeg hadde vært noe for deg, men jeg husker ikke helt hvor jeg kjøpte den. Du får bare søke på div lekebutikker så får du se om du finner en.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vil ambefale og kjøpe fra www.Game-on.no, som er en norsk side. Jeg kjøpte selv http://game-on.no/products/ca-m15a4-carbine-sportline-pakke derfra, og er svært fornøyd med den! Mange av disse våpenene kan være ganske dyre (vet ikke hvor stort budsjettet ditt er), men hvis du vil bare ha et enkelt våpen, bare for utseendet, er det kanskje like greit å bare kjøpe en billig softgun fra teknikkmagasinet eller noe.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke heller kjøpe Replica våpner? De er 99% identiske som virkelig våpen (utseende messig), du kan skyte med de (slik at patronene kommer hoppende ut av geværet) osv.

Eneste som ikke fungerer er ordentlige kuler.. men kanskje like greit :p

 

 

m4a1parka12.jpg

desertm92i.jpg

desertm92k.jpg

 

Aner dog ikke hvordan regelverket er på og impotere slike replicaer..

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Kommer an på definasjonen av dyr. En slik pistol over, koster vel rundt $400 +- Så er ikke noe jalla greier.

 

Uansett: www.modelguns.eu

 

"Example of some of the countries we regularly ship to : USA, New Zealand, Russia, European countries: UK, France, Germany, Austria, Italy, Spain, Portugal, Republic of Ireland, Belgium, Switzerland, Greece, Norway, Sweden, Denmark, Czech Republic, Poland, Estonia... any many others places... Please ask for shipping costs to your country."

 

Ser ikke ut som det skal være noe problem og impotere de til Norge.

Endret av Merko.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sjekk ut Game-on! De har også pistoler og gevær/rifler som kan brukes med blankskudd.

 

Jeg bor i like nærheten av de, og har en revolver. Har tidligere hatt B92 :)

 

Eneste som er forskjellen på disse og de du evt. importerer fra utlandet, er at de er plombert og tettet helt i fronten, så stikkflammen stikker ut enten på toppen eller under løpet.

 

Du må så klart være 18 år :p

Endret av Boris the drunk
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...