Gå til innhold

Logitech harmony one og altibox


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har som tittelen sier en harmony one fjernkontroll og er altibox kunde.

Dette har gått helt greit så lenge jeg hadde den gamle dekoderen (vip-1960) pga feil med den byttet jeg til den nye motorola (vip-1963) og den får jeg ikke til å programmere!

Jeg får det delvis til men det ser ut som fjernkontrollen gir doble signaler! F.eks når jeg slår av alt starter dekoderen igjen, dette blir tungvindt så nå bruker jeg den nesten ikke. Er det noen som har fått til å programere disse enhetene sammen?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en motorola vip 1963 og en harmony touch, jeg valgte altibox 1963 så har disse fungert helt glimrende.

 

Hm, rart jeg har også lagt inn inn altibox 1963. Først hadde jeg motorola vip 1963 men etter å ha lest litt på noen forum skjønte jeg at man skulle bruke altibox 1963. Dette fungerer også bedre men det er irriterende at når jeg skal slå av, sender den en dobbel kommando slik at dekoderen slår seg av for å så slå seg på igjen. Da er systemet i motfase, så hvis man ikke går inn på komponenter og slår av dekoderen vil den slå seg av når man skal se på tv igjen, veldig upraktisk og vanskelig å få forståelse av min kone at det skal være slik....

Uansett jeg løste det ved å programere inn "send powertoggle" to ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...