Gå til innhold

Kritiserer Google Maps også


Anbefalte innlegg

Artikkelen viser til at Googles navigasjons løsning leder deg inn på en farlig blindvei, noe som er tilbakevist og direkte feil. Du fortsetter og bable i vei om konspirasjoner og annet vas, drar tilogmed inn månelandingen, og drar rullegardinene ned foran øyene, og kverulerer i vei...

Det er fremdeles du som kommer med påstander her uten kilder... :)

 

Sannheten er at Google ikke kommer til å lede deg, meg eller noen andre inn på denne veien, uten at vi ber Google om akkurat dette. Så poenget med hele artikkelen er bygd på en løgn, men du har ingen problemer med å forsvare den?

Jeg bare forholder meg til saken slik den er presentert i media. Inntill du har kilder på noe annet så tar jeg media mer seriøst en en tilfeldig debattant på Diskusjon.no som er kjent for å poste hat i tråder om Apple.

 

Jeg har overhodet ikke påstått at Google sin navigering er feilfri, men jeg har påstått at Apple sin løsning er farlig i nonen situasjoner, noe faktisk Apple har innrømmet....

Det er jeg heller ikke uenig med.

Ref. mine poster over i denne tråden...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unnskyld at jeg blander meg inn, men hva er det du vil newnick skal dokumentere? At det ikke stemmer at Google map leder deg inn på denne enveiskjørte veien i Australia? Det kommer i så fall fram i artikkelen denne tråden er utledet i fra (se tredje avsnitt). Amobil viser riktignok ikke til kilden, men i så fall får du anklage amobil. Påstanden fra politiet i Australia er heller ikke dokumentert, etter hva jeg kan se.

 

Eller ville du at noen skulle dokumentere at Google maps er bedre enn Apple maps? Det skulle i så fall ikke være så vanskelig å finne ut av selv. Men her har du i alle fall én link: http://www.nytimes.com/2012/12/13/technology/personaltech/google-maps-app-for-iphone-goes-in-the-right-direction-review.html?pagewanted=all&_r=1&

 

Beklager om jeg har misforstått hva diskusjonen gikk ut på.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...