ajoar Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Tok kopi av alle filene tilhørende mail og adressebok til outlook express med Win Me som operativsystem (fat32) Deretter la jeg inn win 2000 (NTFS) og skulle etterpå kopiere tilbake alle epostfilene og adresseboka. Dette gikk IKKE. :-? Får opp feilmelding, kan ikke importere filene!! Har prøvd både importfunksjonen i outlook ekspress og det å kopiere filene direkte inn i mappa. Ingen av delene nytter. Dobbelklikker jeg på fila til adresseboken vil den ikke åpne. Det skal jo egentlig gå ann. Hva i alle dager kan jeg gjøre??? Har søkt rundt i forumet, men ikke funnet svar som forteller meg hva jeg har gjort galt. Har det noe å si at mailene i utgangspunktet var lagret under fat32 og nå skal inn i et NTFS system?
rivaldo Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 nei egentlig ikke. andre vei fra ntfs til fat32 går ikke.
wil Skrevet 11. september 2003 Skrevet 11. september 2003 merkelig, skal gå bra, hvis du har lagt fila over på en annen partisjon enn c: da er det bare å kopiere denne tilbake
enden Skrevet 11. september 2003 Skrevet 11. september 2003 prøv drag'n drop. Altså dra filene over fra utforsker til riktig mappe i oe. Funker for meg - får samme feilmelding som deg
trn100 Skrevet 12. september 2003 Skrevet 12. september 2003 Er ikke sikker på Outlook Express, men jeg har opplevd noe tilsvarende i Outlook 2000. Mitt problem var dengangen at jeg hadde lagret informasjon fra en patchet versjon av Outlook og deretter forsøkte og lese filene tilbake i en Outlook som ikke var patchet tilsvarende... (Sikkerhetspatcher etc...)
ajoar Skrevet 14. september 2003 Forfatter Skrevet 14. september 2003 Takk for tilbakemelding. Er nok like langt enda Ja, det er mulig at oppdateringene kan ha gjort noe krøll. Skal sjekke dette videre. Håper at hvis jeg har oppdatert OE, så vil den kunne handtere mailfilene fra en "ikke oppdatert" OE når jeg kopierer disse tilbake. Får bare krysse fingrene og håpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå