Gå til innhold

Import av mail fra Outlook express, kjempeproblem!

ajoar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok kopi av alle filene tilhørende mail og adressebok til outlook express med Win Me som operativsystem (fat32)

Deretter la jeg inn win 2000 (NTFS) og skulle etterpå kopiere tilbake alle epostfilene og adresseboka. Dette gikk IKKE.

:-? Får opp feilmelding, kan ikke importere filene!!

Har prøvd både importfunksjonen i outlook ekspress og det å kopiere filene direkte inn i mappa. Ingen av delene nytter.

Dobbelklikker jeg på fila til adresseboken vil den ikke åpne. Det skal jo egentlig gå ann.

Hva i alle dager kan jeg gjøre??? :(

Har søkt rundt i forumet, men ikke funnet svar som forteller meg hva jeg har gjort galt. Har det noe å si at mailene i utgangspunktet var lagret under fat32 og nå skal inn i et NTFS system?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke sikker på Outlook Express, men jeg har opplevd noe tilsvarende i Outlook 2000. Mitt problem var dengangen at jeg hadde lagret informasjon fra en patchet versjon av Outlook og deretter forsøkte og lese filene tilbake i en Outlook som ikke var patchet tilsvarende... (Sikkerhetspatcher etc...)

Skrevet

Takk for tilbakemelding.

Er nok like langt enda :( Ja, det er mulig at oppdateringene kan ha gjort noe krøll. Skal sjekke dette videre. Håper at hvis jeg har oppdatert OE, så vil den kunne handtere mailfilene fra en "ikke oppdatert" OE når jeg kopierer disse tilbake. Får bare krysse fingrene og håpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...