Jump to content
Sign in to follow this  
Øystein.F.

Anmeldelse: Rise of the Guardians (PS3, X360)

Recommended Posts

Jeg blir overrasket hver gang jeg besøker denne siden. Ingen utfording, er det VIRKELIG noe nytt? Du har mer eller mindre ingen ordentlige utfordringer i spill som er laget for ungdommer og voksne, så blir du overrasket når der ikke er utfordringer i spill for barn?

Dette er der spill er på vei.

• Like 1

Annonse

Eg har vel strengt tatt ikkje sagt noko om å vere overraska, men om du heller vil eg skal skrive anmeldingar utan å fortelje om det dei negative askepta, så er det notert.

• Like 3

"Det eg ikkje forstår er kvifor dette spelet er laga så latterleg enkelt."

Dette slår meg som om du vart overrasket. For all del, skriv så mye negativt du vil. Spillbransjen trenger å få høre at vi ikke liker å bli behandlet som unger og unger blir behandlet som nyfødde.

Men i manges syn er jeg kanskje en gammeldags person siden jeg vokste opp med spill der jeg måtte tenke og hadde ordentlige utfordringer.

"Det eg ikkje forstår er kvifor dette spelet er laga så latterleg enkelt." Dette slår meg som om du vart overrasket. For all del, skriv så mye negativt du vil. Spillbransjen trenger å få høre at vi ikke liker å bli behandlet som unger og unger blir behandlet som nyfødde. Men i manges syn er jeg kanskje en gammeldags person siden jeg vokste opp med spill der jeg måtte tenke og hadde ordentlige utfordringer.

Å ikkje forstå og å bli overraska er to vidt forskjellige ting, og eg var på ingen måte overraska. Men det plaga meg kor lett spelet var.

Og det med å vakse opp med spel som hadde skikkelege utfordringar er nøyaktig det eg meiner når eg seier ungar fortener betre enn dette, og at eg klarte meg fint med utfordrande spel i mine barneår :)

nynorsk folk har 'vanskar' med å forstå bokmål... så er bare å gi opp denne diskusjonen Stormwolf. det blir som å snakke til en vegg...

E Sunnmøring sjøl ej, so ej må sei mej sterkt uenig i at det e vanskelig å forstå Bokmål ;)

Edited by Stormwolf

nynorsk folk har 'vanskar' med å forstå bokmål... så er bare å gi opp denne diskusjonen Stormwolf. det blir som å snakke til en vegg...
E Sunnmøring sjøl ej, so ej må sei mej sterkt uenig i at det e vanskelig å forstå Bokmål ;)

LOL