Gå til innhold

Advarer mot Onecall etter ny eigar


Anbefalte innlegg

Var nettopp ein tur i Hong Kong med min Onecall Kontantkort telefon.  I ein hastesituasjon gjorde eg tre forsøk på å nå ein annan som stod og venta på meg.  Tre samtaleforsøk til ein lokal mobiltelefon.  Endte alle med ei melding om at mottaker ikkje var å nå - på engelsk.   Fekk i dag faktura frå Onecall:

3 utg. samtaler, varigheit til saman 0:10 minutt, pris kr 104,94.

Sendte i staden 4 SMS'er som førte til kontakt.  Prisen pr SMS er 6 kr, totalt 24 kr.  Resultatet av desse var at eg fekk telefon tilbake.  Varigheit 16:20, pris kr 120,74.  

Tipper kostnaden for Onecall overfor mobiloperatøren i HK for desse 10 sekunda utgåande er på under 1 kr, SMS'ane tilsvarande og nokre få kroner for dei 16 inngåande, resten av den 1/4-tusen kroner store fakturaen er rein profitt.  I andre bansjer kallast det SVINDEL !   Går berre an fordi det er ei PERFEKT gråsone for eit selskap som trenger mange godtruande kunder som kan manipulerast på denne måten.

 

Straks eg er heime att skfiter eg til anna leverandør.

Endret av Dabola
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Noreg sit det mange som trur på dette vrøvelet at dei norske operatørane blir fakturert so MASSE frå den utanlandske operatøren for slike samtaler.  Rart det då ikkje skjer i tilsvarande skala i andre land.  Eit godt døme er at eg kom frå Malaysia via Hong Kong til Kina.  Å bruke mitt malaysiske kontantkort her i Kina er ingen problem.  Koster vèl 1 kr pr minutt å ringe innanalands i Kina.  Dvs ca det 5 dobbelte av prisen å ringe frå Malaysia til Kina (og Noreg) - ca 12-15 øre pr minutt.

 

Også her ringer eg frå Kina til Malaysia og tilbake til Kina.  Med Onecall koster dette over det 100-dobbelte.  Hadde mi telefonering på 10 sekund kommet opp i ein time ville fakturaen ha blitt på kr 36.000.- (6 x60 x100.-) Og så sit her andre forbrukarar her på Diskusjon.no og forsvarer at Noreg er det dyraste landet i Norden og Europa å bruke mobiltelefon.

 

Teletilsynet har gått hardt ut mot dei norske operatørane sin radikale forskjell på dette området i forhold til ellers i Europa.  Nedover på kontinentet finnast det millioner på millioner av kontantkort-abonnement som fint kan nyttast utanlands (også i Asia) utan at prisen blir hundre-dobla.  I Frankrike er dette regulert slik at også f.eks. i Hong Kong ville ein forbruker ikkje bli fakturert meir enn ein euro pr minutt el. liknande.

Endret av Dabola
Lenke til kommentar

Sammenligner du prisene til eks. Telenor og One Call så ser du at One Call tar seg bedre betalt (dog billigere på innkommende). I tillegg har One Call forskjellig priser avhengig av hvilken operatør du er tilkoblet nettet til, noe de er alene om etter hva jeg kan se, også kontra billigselskaper som Talkmore.

 

Ringe til Norge fra Hong Kong (tilknyttet Hong Kong CSL fordi de har avtale med begge selskapene):

Telenor: 19,99,- (0,89,- oppstart)

One Call: 33,99,- (0,99,- oppstart)

 

Ringe lokalt i landet:

Telenor: 14,99,-

One Call: 33,99,-

 

Pr. MB:

Telenor: 112,50,-

One Call: 189,-

 

Sende SMS:

Telenor: 3,99,-

One Call: 5,99,-

 

MEN SÅ kommer One Call med en betydelig bedre deal.

Mottak av samtaler:

Telenor: 14,99,-

One Call: 5,99,-

 

Svindyrt er det i Asia (og USA) uansett, men prisene har heldigvis gått kraftig ned de siste årene. Er faktisk ikke så lenge siden databruk ikke ble sperret etter 600 kr (og du må manuelt bekrefte at du vil fortsette), og en MB i USA kunne koste 500 kr.

Lenke til kommentar

Å bruke mobil i utland krever sin mann. Jeg har OneCall og de er som regel billigst i de litt mer sentrale landene kontra Telenor. Når det gjelder Asia har jeg ingen erfaring. Det beste er selvsagt å bruke lokale kort, men da må du begynne med styret å dele ut nr til kreti og pleti. Det går ikke for min del. Når det gjelder andre asiatiske land så er nok konkurransen de i mellom skarpere enn duopolet her.

 

Skal tilføyes at kontantkort alltid er dyrest å ringe med uansett. Mulig et fakturaabonnement ville vært bedre

Lenke til kommentar

Takk for prisoversikta, Nik0.   Når du ser desse prisane er det viktig å vera merksam på at dei er langt over det 10-dobbelte av det som er reell kostnad for dei norske mobiloperatørane.  Over 90% er REIN profitt.  Når ein starter opp tel. etter ankomst nytt land er 1. valget den operatøren som Onecall har inngått hovudsamarbeid med.  Dette gjeld begge vegar.  Det er ei vrangforestilling at eg har brukt eit kinesisk nett som svindler med skyhøge priser.  Nei, det er Onecall som kanaliserer meg til det nettet dei aller helst vil eg skal bruke.  Resultatet er at dei kan fakturere meg med 110 kr for dei 10 sekunda eg høydre på den telefonsvareren då eg gjorde 3 forsøk på å kontakte ein Hong-Kong-mobilabonnent.  Eg er overtydd om at desse 10 sekunda kosta Onecall mindre enn ei krone!  Då blir det over 10.000% fortjeneste!   -Perfekt, vil Onecall sei!  

 

For samanlikninga si skuld.  I Malaysia, som eg kom i frå, hadde eg eit Malaysisk SIM-kort, kontantkort.  Frå leverandøren http://www.maxis.com.my   Prisen på samtaler til Noreg direkte, fast-tel, var 16 cent, eller 28 øre pr minutt.  ( http://www.maxis.com...p?iStruct=0:4:0 )  Men til alle mobiltelefoner måtte eg ut med 78 cent, eller 1,45 kr pr minutt.  Dette gjeld stort sett til alle vestlege land.  La inn tala 132 foran 0047-xx.. og ringte i veg.  Her i frå Kina må eg ut med ca 40 øre pr min til fast-tel og mob. i Noreg.  Onecall betaler MINDRE enn desse prisane når eg bruker mitt Onecall-abonnement i HK eller kva land det er snakk om.

 

Men, som War dokumenterer,  dei lukkast med å få mange til å tru at det er såååå dyrt for dei når ein kunde av dei bruker abonnementet utanlands.

 

Som nevnt foran, om få veker er mitt 5-6 år gamle kundeforhold med Onecall historie. Eine og aleine pga dette "strategiske lommetyveriet".  Ingen liker å bli lurt trill rundt.

Endret av Dabola
Lenke til kommentar

Hadde mi telefonering på 10 sekund kommet opp i ein time ville fakturaen ha blitt på kr 36.000.- (6 x60 x100.-)

Nope, du kan ikke gange opp slik. Man betaler per påbegynte minutt, derfor samtalene dine er så dyre.

 

Men ja, ingen som betviler at operatørene har gode marginer på roaming, men dette er ikke et OneCall spesifikt problem.

Endret av eisa01
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...