Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tror jeg liker ei jente, men..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du møtt henne før? Uansett, er det noe du bare må glemme.

Jeg har vært på ferie der, og var på camping med ei jente i en dag, og vi hadde god kjemi, spurte henne så ut på date senere (Første date i mitt liv liksom, på andere siden av verdenen) og hun tok toget i halvannen time bare for å møte meg. Hun er 18 og jeg er 16 forresten. Uansett, vi hadde chattet masse, og hun sa hun likte meg og alt det der, men begge var egentlig enige om at det ikke var noe vits i, ettersom det aldri kan bli noe mellom oss uansett. Kjansen er jo ihvertfall veldig liten, når flybilett koster rundt 15 000,-

 

Var ihvertfall en fin opplevelse, da :-)

Lenke til kommentar

Tror det finnes mange fisk som ikke krever flere mil med snøre, så kapp snøret ditt på 2 mil og prøv igjen :) Du er såpass ung at du har hele livet foran deg :)

Æsj, tror ikke jeg eller noen andre vil inngå et forhold med en fisk.
Lenke til kommentar

Er hun villig til å flytte til Norge med det første, eller du villig til å flytte til Australia?

Har dere møtt hverandre fysisk?

 

Dersom svaret ikke er "ja" på begge desse: dropp det.

 

Vel hun har faktisk sagt at hun vil besøke Norge og Skandinavia i nærmeste fremtid. Og før jeg møtte henne så hadde satt det som et mål å studere i Australia. Men det blir vel om 2-3 år til det. Så vel.. kommer til å ta en stund da... Og hun har faktisk tenkt på å flytte til Norge også. Men alt i alt så virker egentlig hele greia håpløs. Anonym poster: 46673f22f8474fafd83d57cde5893432

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...