Gå til innhold

Neste Nightwish konsert i scandinavia??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som ikke fikk med seg Nightwish ganger TO her i Oslo 4 og 5 juli er ikke EKTE fans! :) Jeg var på begge konsertene! Helt vanvittig bra! Det kommer video materiale fra den ene konserten i Oslo på den nye Nightwish dvd'en som kommer ut om 2 dager! (den 13 september)

 

Nightwish er tilbake i Norge neste år ca juni-juli på den NYE turneen!

 

De slipper nytt album i mai/juni neste år!

 

Stay Heavy! :)

Thomas

Lenke til kommentar

HeHe, var der begge dager jeg også. :)

 

Det var Scream Magazine som ordnet med at Nightwish kom til Norge nå i sommer. Det blir nok Scream Mag som ordner Nightwish til norge neste gang også. :) Så på både www.nightwish.com og www.screammagazine.com så får man nok en update på slikt. Samt også Scream Magazine bladet som kan abonneres på eller kjøpes på Narvesen +++

 

Fet konserter var dette ja, men syntes at Symphony X var mye bedre. SX varmet opp for Stratovarius og Strat kunne ikke klare å leve opp til SX etter SX sin prestasjon.

 

"Symphony X rular" <--- fjortis kommentar, selv om man ikke er fjortis (29år gammel)

 

Men jeg kommer nok på neste Nightwish også ja! Og glede seg til Nightwish DVD, visste faktisk ikke at den kom til å inneholde deler fra norges konsertene. Så takker for info. Har du link til mere info om innhold på denne eller er det på nightwish.com (sjekke ut). Evt send det på PM. :)

 

Men jeg gleder med til Dream Theater i Spektrum den 21 januar jeg!!!! DEt blir en uforglemmelig kveld! garantert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...