Gå til innhold

Darkfall Unholy Wars


Anbefalte innlegg

Darkfall: UW

 

Darkfall er et MMORPG for seg selv, med fulle loot og kjappe kampsystem er spillet et av de få som får hjerte til å banke hos meg. Nå kommer snart oppfølgeren og det ser veldig bra ut. Under er en liste av ting jeg gleder meg til og et par videoer av spillet.

  • Full loot.
  • Fokus på PVP.
  • Sanntid kampsystem, du må sikte selv.
  • Spillerstyrt politikk og økonomi.
  • Klan byer.
  • Spiller hus.
  • Stor verden.
  • PvE, mange forskjellige monster og huler.
  • Sloss fra hesteryggen.
  • Omfattende crafting.
  • Sjøslag, med mange forskjellige båter.
  • Alle kan skade alle.
  • Et fleksibelt og variert rolle system.

http://www.youtube.com/watch?v=YjxnKtV6pRo&list=UUeXzGHiwbo1U_7CLdHrAjKw&index=2&feature=plcp

 

http://www.youtube.com/watch?v=i-jN-XNeTQE&list=UUeXzGHiwbo1U_7CLdHrAjKw&index=1&feature=plcp

 

 

http://www.youtube.c.../DarkfallOnline

http://www.darkfallonline.com/blog/

Endret av Flin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler å finne seg en guild, det gjør livet mye enklere spesielt hvis du ikke er vant til konseptet med full loot og free aim. Sjekk det offisielle forumet er en del guilds som rekrutterer der. Er et par man burde holde seg unna(Barbarians, freedom og evt simiran), da burde det gå bra :wee:

 

Edit: Det beste ville være guilds fra det originale df. De som er igjen er for det meste stabile.

Endret av laaano
Lenke til kommentar

Liker ikke disse stor klanene, passer ikke til hvordan jeg spiller. Var i en relativt liten en i DF og kommer nok til å se etter det sammen for UW. Solo play fungerte også veldig bra synes jeg, var et par ganger jeg kom over store klan kamper og klarte å komme meg unna med en del fin loot.

Lenke til kommentar

Er et par små klaner som leter etter folk, men ikke så mange. Ved launch kommer det nok en del. Solo play tror jeg blir vanskligere å gjennomføre siden man har roller nå og ikke kan ha "alt" som man hadde før, men vi får se når spillet er ute hvordan det blir.

 

Spillet denne gangen blir nok større nå med hensyn på antall spillere totalt siden spillet kommer på steam, noe som er viktig i lengden hvis det skal overleve bedre enn forgjengeren. Så enten ender vi oppe med masse mennesker spredd rundt omkring eller så blir det et par store klaner.

Lenke til kommentar

Kan godt henne det blir vanskeligere, kanskje blir det lettere. Jeg akter uansett å prøve. Kan godt være i en klan, men som jeg sier er jeg skeptisk til å være del av en stor. Mulig jeg starter opp en selv, er uansett ikke noe man behøver å stresse med nå. Sånne valg kan man ta lenge etter at spille har kommet ut.

Lenke til kommentar

Hvordan er roles/classes nå? Er det fremdeles slik som før at den som grinder flest skills har overtaket?

 

Det er specializations / classes nå som du kan bytte imellom. Du velger en rolle (feks Warrior), så velger du 2 specializations (feks Bareshark / Battle-Brand), disse kombineres og du får 9 uniqe skills (1 Ultimate, din main spec). Du kan bytte class og specs, men det er en cooldown (ikke satt så vidt jeg vet)

 

Dette gjør at det går fort å få din karakter opp på et godt nivå.

Lenke til kommentar

Bruk Raidcall så slipper du å betale for servere.

http://www.raidcall.com/v7/index.html

 

Aldri hørt om, er lydkvaliteten og stabilitet noe særlig? :)

 

Anbefaler å finne seg en guild, det gjør livet mye enklere spesielt hvis du ikke er vant til konseptet med full loot og free aim. Sjekk det offisielle forumet er en del guilds som rekrutterer der. Er et par man burde holde seg unna(Barbarians, freedom og evt simiran), da burde det gå bra

Edit: Det beste ville være guilds fra det originale df. De som er igjen er for det meste stabile.

 

 

Det er greit det er claner som rekrutterer og sånn, men jeg tror jeg heller skaffer meg et par buddies fra forumet her visst noen er interessert :) Evt Clan kan jo man skape senere visst man liker å spille med hverandre. Allerede spillt DF1, har også spillt eve online en del.

Spillte for TheMercs ved launch, men å spille på natta sammen med de ble helt umulig i lengden.

Endret av fRdz
Lenke til kommentar

Du kan bytte class og specs, men det er en cooldown (ikke satt så vidt jeg vet)

 

Tror den er på 30 minutter, mener at de sa det for en stund siden.

 

Levling/skilling er blitt anderledes nå, de har lagt til karakterpoeng som går opp av å gjøre forskjellige achievements i spillet, det kan være å utforske soner, drepe mobs, gjøre pvp, gjøre quest, crafte osv. Så alt du gjør bidrar til å levle charachteren din. Så om du kun ønsker å gjøre pvp så kan du få en god charachter ved å gjøre det. Jeg tror du forsatt må trene spells, archery og meele som før, men stats(strength,dexterity,intelect,wisdom=hp,mana,stamina) og nye spells "kjøpes" for player points.

 

@fRdz Nå burde det for det meste være bare europere på eu serveren slik at de fleste vil spille normale tider i døgnet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...