Gå til innhold

Må jeg spille alle AC spillene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har spilt assasin creed brotherhood og litt assassins creed revelations men ikke de andre spillene. Må jeg spille de andre spillene før jeg begynner på ac 3?

 

Om jeg måtte, kunne dere skrevet historien jeg burde vite før jeg spiller 3'eren?

Takk for svar!

 

google assassins creed wiki, alt står der

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan kjøpe alle spillene, men problemet er at jeg ikke gidder å spille timesvis for å bli ferdig...

Litt slik jeg tenker også, når en har kommet seg igjennom alle så er en nok ganske så sikker ganske så lei altbsom har med Assasins Creed å gjøre. Synes historien er veldig bra men det blir for mange timer.....er ikke akkurat få andre bra spill ute om dagen heller...

Lenke til kommentar

Assasins creed er bortkastet tid å spille. Historien er skuffende. Det samme gjelder for Mass Effect. Mass Effect og Assasins Creed er veldig lik i historien. Verden går under, blir gjenfødt, sirkelen gjentar seg. Slike historier er dritkjedelig.

 

Gå heller og spill Hitman. Ikke vits å sløse tid på Mass Effect og Assasins Creed. Spill heller Baldurs Gate enchanted edition. Ikke kast bort tiden på spill med nonsense historie.

Endret av Anvilycus
Lenke til kommentar

Assasins creed er bortkastet tid å spille. Historien er skuffende. Det samme gjelder for Mass Effect. Mass Effect og Assasins Creed er veldig lik i historien. Verden går under, blir gjenfødt, sirkelen gjentar seg. Slike historier er dritkjedelig.

 

Gå heller og spill Hitman. Ikke vits å sløse tid på Mass Effect og Assasins Creed. Spill heller Baldurs Gate enchanted edition. Ikke kast bort tiden på spill med nonsense historie.

 

Hva er det som er kjedelig med AC-serien? Det er absolutt ikke nonsense. Om du har hatt dårlig erfaring med AC så deg om det, men det blir for dumt å gå rundt at det er bortkastet av tid. Hva har tiden å gjøre om man spiller ett spill forresten?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er det som er kjedelig med AC-serien? Det er absolutt ikke nonsense. Om du har hatt dårlig erfaring med AC så deg om det, men det blir for dumt å gå rundt at det er bortkastet av tid. Hva har tiden å gjøre om man spiller ett spill forresten?

 

Hovedhistorien i spillet er stor skuffelse. Gameplayet og grafikken var bra. Bortkastet tid fordi hovedhistorien er stor skuffelse.

Endret av Anvilycus
Lenke til kommentar

Eh, for de som faktisk har fulgt med i AC-historietimen, så er det slekten til Desmond man styrer.. Uten Desmond, hadde det ikke vært noen Altaïr, Ezio eller Connor. (I alle fall slikt jeg har fått med meg, men har ikke spilt AC3 enda).

 

Men ja, Desmond sin gameplay er faktisk kjedelig, det er jeg enig i.

Endret av Boris the drunk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...