Gå til innhold

- Macene kan få talastyring med Siri


Anbefalte innlegg

siste nytt:

windows vista kom med innebygd talestyring, LANGT bedere en siri. for sirka 7 år siden. det er så lenge siden at en unge har tid til å bli født lære å regne og lære seg at siri ikke er noe nytt. windows sin innebygde tale styring lærer nemmlig å forstå stemmen din. i frekvens, og hvordan du snakker, på freakin meg alle språk også. så siri er sirka 9-10 år tilbake i tid. og siri har freakin meg vært i utvikling siden 2009 holy drit.

må si apple er effektive i sin utvikling av software.

om du nå ønsker å teste ut windows sin egen tale styring, kan det hende du må knote litt for å få det till. men det er RETT OG SLETT fordi windows har kjønt at talestyring er en ufattelig dårlig idè og gjør ikke pcen mer effektiv på noen måte men derrimot gjør deg til en raring som snakker med deg selv. ingen bruker windows sin tale styring fordi det er ikke vits i. og derfor sluttet windows av på en ferdig verson av windows voice recognition i 2006.

men nå som apple holder på med det samme blir det kanskje inn å snakke med laptopene sine. oooohhh det ville vært så gøy. kan ikke vente til å se alle på bussen viske inn i sine små ipad nanoer og apple ipoder. og hva de nå heter alle i-sammen. OI så mye jeg hadde på hjærtet, hviss du fortsatt leser må jeg beklage om dette var slemt/offensive gjort. jeg vill bare gjøre rede for hva som er gammelt og dødt og hva som er nytt og kult. microsoft/apple. ikke mye forskjell.

og en ting till om du svenget en ordbok når du var liten så er dette riktid tidspunkt å IKKE spy den i ansiktet på meg.

jeg fungerer som en balong. jeg blir blåst opp av apple fanbois til den sprekker, og da får alle eple guttene sin egen ånde i fjeset. men heldigvis var ikke dette fullt utbrudd. jeg er simpelt en bare takknemlig for at gud han som bor i cmos har gjort et slikt skille mellom "oss" og "de".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har eksistert i Windows i flere år! Kan dere slutte å skrive om Apple? Det viser bare at dere er uproffesjonelle og liker å pirre Fanboys.

 

Nei men stakkar lille..

 

Er glad for at de skriver om OSX og Mac. Det er en datamaskin på høyde med, og i mine øyne høyere enn Windows. Og nå som Microsoft har mistet taket fullstendig- kommer OSX til å stå på fremsiden av stadig flere.. Godta det.. En Datamaskin er så meget mye mer...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei men stakkar lille..

 

Er glad for at de skriver om OSX og Mac. Det er en datamaskin på høyde med, og i mine øyne høyere enn Windows. Og nå som Microsoft har mistet taket fullstendig- kommer OSX til å stå på fremsiden av stadig flere.. Godta det.. En Datamaskin er så meget mye mer...

 

Jeg blir så lei meg og frustrert av folk som ikke kan se hva som skjer BAK ting og hva sannheten er. Apple, Mojang, Blizzard, og Audi er gode eksempler på firmaer som er flinke på hjernevask. De har skjønt at de fleste mennesker her i verden er en flokk med sauer som har lett påvirkede hjerner og er overfladiske. Apple er kongen av monopolet på dette. De har spydd ut med alt mulig rart. Det "sauene" (mennesker flest) ser er et godt utseende. Og ja, Apple produkter SER BRA UT og det kan jeg ærlig innrømme, men under det er det veldig lite. Og bak all den produksjonen til Apple er tenåringer og små barn som jobber for 1 krone om dagen, bor i fengselceller inne i fabrikken og blir slava rundt (Samsung har også hengt seg LITT på denne Apple-trenden, men de er ikke like fæle). Mojang og Blizzard driver også med dette innenfor spill-verden. Hvor mange er vel ikke avhengige av Minecraft og World of Warcraft (?). Men bak de spillene er det nesten ikke noe å gjøre inne i de spillene. I Minecraft løper du bare rundt med zombier etter deg og bygger ting som en hu'-gæ'ern høne. Og i World of Warcraft betaler du Monthly Fee som tapper deg for penger, i tillegg til at grafikken er tilstrekkelig dårlig og du må gjøre den samme dritten om og om igjen for å nå høyre leveler. Og innenfor bilverden er Audi et godt eksempel. En bil alle MÅÅÅÅ ha, men ikke noe spes. bedre i forhold til andre biler. Og de fleste tester er subjektive og testerene er sauer som alle andre sauer TROR er profesjonelle. Men når alt kommer til alt, så er nesten alle mennesker sauer.

Jeg bruker Windows 8 Pro 64-bit på den gamle laptop'en min fra 2007 med bare 1,8 GHz og 4GB RAM, og det går veldig bra. Problemet er at folk er alt for skeptiske til noe nytt. Ja, det er LITT buggy men det kommer en del oppdateringer så det går greit. Skulle gjerne hatt Ubuntu på denne "oldis'en" her, men jeg får backlight-problemer og jeg trenger Office-pakka da jeg går på 9. Trinn og har en del innleveringer og sånt. På PC'en jeg bygde selv foretrekker jeg Windows 7 Ultimate 64-bit. Og den kjører avgårde som en storm. Jeg synes uansett at Mac'er burde vært 3 ganger så billige da de ikke har noe spesielt høye spesifikasjoner.

 

"Nei men stakkar lille.." <----- Du kommer ingen vei med å være nedlatende. Det viser bare at man har lav sosial intelligens. Hilsen "en taper av en nerd som alle hater på ungdomsskolen".

 

Forresten så er OS X en billig rip-off av Linux og ingen brydde seg om at Dennis Ritchie døde...

Lenke til kommentar

Vi har forstått det no, at du har mye imot Apple, Blizzard og Mojang. "De har skjønt at de fleste mennesker her i verden er en flokk med sauer som har lett påvirkede hjerner og er overfladiske." Det er ein teori, og ikkje noe som er fakta. Du velger å kritisere noen spill på tynt grunnlag og klisjé-er. Hørt om "smak og behag"? For å slutte innlegget mitt OS X er ikkje ein billig rip-off av Linux. Linux er bare kjernen, du snakker om GNU.

Endret av Eslu
Lenke til kommentar

Jeg blir så lei meg og frustrert av folk som ikke kan se hva som skjer BAK ting og hva sannheten er. Apple, Mojang, Blizzard, og Audi er gode eksempler på firmaer som er flinke på hjernevask. De har skjønt at de fleste mennesker her i verden er en flokk med sauer som har lett påvirkede hjerner og er overfladiske. Apple er kongen av monopolet på dette. De har spydd ut med alt mulig rart. Det "sauene" (mennesker flest) ser er et godt utseende. Og ja, Apple produkter SER BRA UT og det kan jeg ærlig innrømme, men under det er det veldig lite. Og bak all den produksjonen til Apple er tenåringer og små barn som jobber for 1 krone om dagen, bor i fengselceller inne i fabrikken og blir slava rundt (Samsung har også hengt seg LITT på denne Apple-trenden, men de er ikke like fæle). Mojang og Blizzard driver også med dette innenfor spill-verden. Hvor mange er vel ikke avhengige av Minecraft og World of Warcraft (?). Men bak de spillene er det nesten ikke noe å gjøre inne i de spillene. I Minecraft løper du bare rundt med zombier etter deg og bygger ting som en hu'-gæ'ern høne. Og i World of Warcraft betaler du Monthly Fee som tapper deg for penger, i tillegg til at grafikken er tilstrekkelig dårlig og du må gjøre den samme dritten om og om igjen for å nå høyre leveler. Og innenfor bilverden er Audi et godt eksempel. En bil alle MÅÅÅÅ ha, men ikke noe spes. bedre i forhold til andre biler. Og de fleste tester er subjektive og testerene er sauer som alle andre sauer TROR er profesjonelle. Men når alt kommer til alt, så er nesten alle mennesker sauer.

Jeg bruker Windows 8 Pro 64-bit på den gamle laptop'en min fra 2007 med bare 1,8 GHz og 4GB RAM, og det går veldig bra. Problemet er at folk er alt for skeptiske til noe nytt. Ja, det er LITT buggy men det kommer en del oppdateringer så det går greit. Skulle gjerne hatt Ubuntu på denne "oldis'en" her, men jeg får backlight-problemer og jeg trenger Office-pakka da jeg går på 9. Trinn og har en del innleveringer og sånt. På PC'en jeg bygde selv foretrekker jeg Windows 7 Ultimate 64-bit. Og den kjører avgårde som en storm. Jeg synes uansett at Mac'er burde vært 3 ganger så billige da de ikke har noe spesielt høye spesifikasjoner.

 

"Nei men stakkar lille.." <----- Du kommer ingen vei med å være nedlatende. Det viser bare at man har lav sosial intelligens. Hilsen "en taper av en nerd som alle hater på ungdomsskolen".

 

Forresten så er OS X en billig rip-off av Linux og ingen brydde seg om at Dennis Ritchie døde...

 

Komisk! Ikke verdt en kommentar :-)

Lenke til kommentar

Jeg blir så lei meg og frustrert av folk som ikke kan se hva som skjer BAK ting og hva sannheten er.

Fin start. Synd at fortsettelsen er en haug løgner og usammenhengende vås...

 

Forresten så er OS X en billig rip-off av Linux og ingen brydde seg om at Dennis Ritchie døde...

OS X har røtter tilbake til NeXTSTEP, og er basert på Unix. Linux startet derimot som en rip-off av Unix (Minix).

Jeg vil tro at mange av oss som har en godt brukt "The C Programming Language" i bokhylla brydde oss om at Ritchie døde i fjor. Det gjorde da også media, selv om du ikke kunne lese om det i VG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...