Gå til innhold

Test: Asus PadFone 2


Anbefalte innlegg

... Forskjell på 12280 minus 5000 (=7280) er helt absurd ...

Jeg retter opp med priser fra Applestore:iPhone5 32GB kr 6090 + iPad(4) 32GB 3G kr 5590 = 11680

 

Merkelig logikk. Går du for en en Samsung S3 og Tab 10.1 fra Komplett kommer du opp i 9690, pluss frakt (Apple sender gratis, med bud på døren - tilsvarer noen hundrelapper det og). Prisforskjellen er ikke like absurd da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig logikk. Går du for en en Samsung S3 og Tab 10.1 fra Komplett kommer du opp i 9690, pluss frakt (Apple sender gratis, med bud på døren - tilsvarer noen hundrelapper det og). Prisforskjellen er ikke like absurd da.

 

Merkelig forståelse... :wallbash: Hyller ikke samsung sin "kombo". Jeg sa at det var dyrt DET OGSÅ. Jeg sier at Asus PadFone2 er suveren på pris

 

Edit: Bla tilbake til post 10

Endret av gammalerik
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Asus Padfone er et kjempeprodukt kunne godt tenke meg dennee, (men må inrømme jeg -virkelig- sliter med navnet på denne , flisespikkeri I know)

 

Skal være på utkikk etter brukeranmeldelser på denne og

http://www.engadget....dfone-2-review/

 

Beste anmeldelsen jeg har sett hittil iallefall; om den ikke hadde hatt 4.0.4 og 4.1 fra start noe som er snodig da den vistnok er veldig vanilla-programert så hadde jeg faktisk avbestilt min nexus 4 som kommer neste uke håper jeg.

 

Men så har vi asus da - og ryktene vil ha det til at padpone2 ble utviklet samtidig med padpone1 noe som kan gi mening med tanke på hvor raskt 2ern kom, og jeg har et mareritt opplevelse med asus etter TF201 og dem DOA-policy med andre brukere som kan leses under transformers forumet her på diskusjon.no

Dog ser det ut til at f.eks nexus 7 fra asus har fungert bedre, men et samarbeid med google kan være årsaken til at det er mindre problemer enn alle de andre produktene som dem lanserte direkte etter hverandre.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Fin test, men hva med kvaliteten på lydutgangen. Og hvordan er det med de tre snarveistastene foran på telefonen, er de bra plassert?

 

Sakset ut fra anmeldelsen som er linket til i posten rett over min:

"After multiple mentions, now might be a good opportunity for us to properly introduce AudioWizard: it's essentially an audio-tuning app developed in collaboration with Waves, an award-winning audio DSP solutions company. Think of it as what Beats Electronics is to HTC"

Høres ut som mer enn greit utgangspunkt. Skal holde øynene åpne for flere anmeldelser siden lyd er viktig for meg også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen andre som har bestilt eller vurderer å bestille denne?

 

Jeg har bestilt fra dustinhome, hvor det står beregnet leveranse 2 januar. Datoen ser ut til å ligge rundt de første dagene i januar for de fleste forhandlere. Får håpe den datoen ikke flyttes.

 

Kjedelig at den ikke kommer før jul, men det er ikke så veldig lenge igjen :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Noen andre som har bestilt eller vurderer å bestille denne? Jeg har bestilt fra dustinhome, hvor det står beregnet leveranse 2 januar. Datoen ser ut til å ligge rundt de første dagene i januar for de fleste forhandlere. Får håpe den datoen ikke flyttes. Kjedelig at den ikke kommer før jul, men det er ikke så veldig lenge igjen :)

 

Har du fått din? Noen første inntrykk? Hvilken Android versjon har denne?

Jeg fikk min med 4.0.4 men docking funket ikke så sendt i retur og bestilt ny.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...